دسته بندی نشده

تاثیر رنگ ها بر چاکراهای بدن

هریک از ما دارای هفت چاکرای اصلی هستیم که انرژی های کیهانی از طریق این چاکراها وارد بدن شده و یا از آن خارج می شوند. هر چاکرا در بدن دارای جای خاص و خصوصیات خاصی می باشد. همانطور که می دانید اگر چاکراهای اصلی به خوبی کار نکنند و دچار عدم تعادل شده باشند، یا به عبارتی مجرای چاکراها بسته شود، اعضای حیاتی انسان بیمار شده و دچار مشکل خواهند شد. هرگونه شوک عصبی یا ناراحتی ها و لطمه های روحی و روانی باعث می شوند که چاکراهای بدن از حالت تعادل خارج شوند.

شاید برای شما نیز جالب باشد که بدانید که حتی چاکراهای بدن نیز از رنگ ها تاثیر می پذیرند یا به عبارت بهتر، هرکدام از چاکراها دارای یک رنگ مخصوص می باشند. در ادامه با ما همراه باشید تا متوجه شوید که رنگ هر چاکرا چیست و این رنگ ها چه تاثیراتی بر چاکراهای بدن شما می گذارد.

رنگ قرمز:

این رنگ ها برای نشان دادن چاکرای اول یا ریشه بسیار مناسب می باشند. چاکرای ریشه شما را به ترس های درونی و محیط اطرافتان متصل می کند. بناباین افرادی که رنگ قرمز را دوست دارند، دارای ظاهری محکم و استوار هستند، اما از درد یا ناراحتی درونی رنج می برند.

رنگ نارنجی:

نارنجی رنگ اصلی چاکرای خاجی و بیانگر تمایلات جنسی، پول، خلاقیت و هیجان می باشد. افرادی که به رنگ نارنجی علاقه دارند، به طور ذاتی خلاق هستند و تمایل به داشتن یک زندگی سالم جنسی دارند. این افراد واقع گرا هستند و میل شدیدی به ماجراجویی و کسب اطلاعات جدید و جالب دارند.

رنگ زرد:

رنگ زرد مربوط به چاکرای خورشیدی می باشد و با تنفس، انرژی و قدرت شخصی مرتبط است. افرادی که به این رنگ علاقه مند هستند بسیار عمل گرا و بانفوذ بوده و به خوبی قادر هستند کسب و کارها را رهبری و مدیریت کنند.

تاثیر رنگ ها بر چاکراهای بدن

رنگ سبز:

سبز مرتبط با چاکرای قلب است. چاکرای قلب در بر دارنده عشق الهی می باشد و جایی است که ما از آنجا درک شهودی را دریافت می کنیم. رنگ سبز برای افرادی که دارای پیوندهای عاطفی قوی هستند انتخاب بسیار مناسبی می باشد. علاوه بر این افرادی که به رنگ سبز علاقه دارند، شنونده ها و درمانگرهای بسیار خوبی نیز هستند.

رنگ آبی:

رنگ آبی، مرتبط با چاکرای گلو می باشد. افرادی که به رنگ آبی علاقه مندند معمولا برونگرا بوده و در شنیدن و صحبت کردن بسیار توانا می باشند. به طور کلی می توان گفت که این افراد قادر به برقراری ارتباط های بسیار موثر و عالی هستند.

رنگ نیلی:

رنگ نیلی مرتبط با چاکرای چشم سوم یا پیشانی است. افرادی که به سمت رنگ نیلی کشش دارند، از نظر روحانی توانا بوده و توانایی درک شهودی دارند.  رنگ نیلی باعث باز شدن چشم سوم و یا همان دید بیرونی و درونی خواهد شد. این رنگ هم چنین به منظور ایجاد آرامش و درمان بیماری های ذهنی بسیار مفید می باشد.

رنگ بنفش:

چاکرای تاج با رنگ بنفش نشان داده می شود. این چاکرا دروازه رسیدن به خداوند یا هستی می باشد. افرادی که به رنگ بنفش علاقه دارند، از شادی و شاد کردن دیگران نهایت لذت را می برند و بسیار سرخوش، پرانرژی و مثبت اندیش هستند. رنگ بنفش برای بیماری های ذهنی بسیار مناسب بوده و خواب را تنظیم می کند.

تاثیر رنگ ها بر چاکراهای بدن

برای مشاهده انواع مدل‌های هفت سنگ چاکرا  اینجا کلیک کنید.

www.instagram.com/goharrafshan

09306226344

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 + 3 =