خواص سنگ ها, مطالب خواندنی, مقالات

تاثیر سنگ‌های زینتی بر مدیتیشن

از آنجایی که بارها گفته شده، سنگ ها در طبیعت دارای فرکانس ها و توانایی ها و خواص منحصر به فردی هستند. از سنگ ها به منظور ایجاد حس آرامش، بهیود کیفیت خواب، دفع انرژی های منفی محیط، جذب ثروت و شانس و یا برای انواع درمان های فیزیکی و متافیزیکی استفاده می شود. جالب است بدانید که برخی از این سنگ های معدنی قادر هستند که مدیتیشن و قدرت تمرکز را تقویت کرده و به شما کمک کنند تا به سطح معنوی بالاتری دست پیدا کنید. در ادامه با ما همراه باشید تا به معرفی برخی از سنگ هایی بپردازیم که بر مدیتیشن بسیار تاثیرگذارند.

  • کوارتز:

اگر هنگام مراقبه از سنگ کوارتز استفاده کنید، حواس پرتی از شما دور شده و قدرت تمرکز شما تا حد زیادی افزایش پیدا می کند. این سنگ با چاکرای “سر” در ارتباط است و به سنگ شفادهنده معروف می باشد.

تاثیر سنگ‌های زینتی بر مدیتیشن

  • آمتیست:

از آنجا که آمتیست یک سنگ روحانی است، برای مراقبه و مدیتیشن یک گزینه عالی به شمار می رود. آمتیست با چاکرای “سر” و “چشم سوم” در ارتباط بوده و با آرام کردن ذهن و کاهش استرس و دور کردن پریشانی ها، به تقویت مراقبه و مدیتیشن کمک بسیار زیادی می کند.

تاثیر سنگ‌های زینتی بر مدیتیشن

  • رزکوارتز:

این سنگ با رنگ صورتی زیبای خود، دارای انرژی فوق العاده ای می باشد که بر چاکرای “قلب” شما تاثیر گذاشته و سبب باز شدن این چاکرا خواهد شد. مدیتیشن با سنگ رزکوارتز باعث می شود که شما نسبت به خود درک بهتری داشته باشید و این اجازه را بدهید که عشق و دلسوزی به درون بدنتان منتقل شود.

تاثیر سنگ‌های زینتی بر مدیتیشن

توپاز آبی:

توپاز با چاکرای “چشم سوم” و “گلو” مرتبط است. توپاز آبی با رنگ بسیار زیبا و آرامش بخشی که دارد، به شما کمک می کند تا تمرکز ذهن خود را هنگام مراقبه افزایش دهید و از آنجا که این سنگ دارای انرژی ملایمی می باشد، این انرژی را به آرامی به شما منتقل کرده و به شما احساس آرامش می دهد.

تاثیر سنگ‌های زینتی بر مدیتیشن

  • آزوریت:

سنگ آزوریت با رنگ بسیار زیبایی که دارد، به عنوان یک سنگ قدرتمند و شفابخش شناخته شده و با رنگ آبی خود، با چاکرای “چشم سوم” مرتبط بوده و باعث تحریک شهود و افزایش قدرت خلاقیت و تمرکز می شود. از این رو سنگی بسیار مناسب برای مراقبه و مدیتیشن به شمار می رود.

  • سلنایت:

سلنایت با چاکرای “سر” مرتبط است و یکی از آرامش بخش ترین سنگها و بسیار مناسب برای مدیتیشن است. بهتر است که قبل از شروع مراقبه، از این سنگ استفاده کنید تا بدن شما از انرژی ها و امواج منفی پاک شود.

برای مشاهده انواع مدل‌های نگین  اینجا کلیک کنید.

www.instagram.com/goharrafshan

09306226344

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

− 4 = 3