مطالب خواندنی, مقالات

راهنمای انتخاب گردنبند مناسب با یقه لباس

اگر شما هم جزو آن دسته از افرادی هستید که به تیپ و استایل خود اهمیت زیادی می دهید و هماهنگ با آخرین تغییرات مد هستید، حتما می دانید که جواهرات و اکسسوری ها در زیبایی بخشیدن به تیپ و استایلتان تاثیر بسیار زیادی دارند. پس نباید بدون دقت به مدل و رنگ لباس، آنها را انتخاب کرد. یکی از این اکسسوری ها و جواهرات مهم، گردنبند است. شما باید بدانید که مناسب با یقه لباستان از چه نوع گردنبندی می توانید استفاده کنید تا زیبایی شما دو چندان شود. انتخاب نامناسب گردنبند، نه تنها به زیباتر نشان دادن شما کمکی نمی کند، بلکه حتی ممکن است استایل شما را به هم  ریخته و بد فرم جلوه دهد. در ادامه با ما همراه باشید تا با گردنبند مناسب با هر یقه آشنا شوید.

  • یقه هفت باز:

اگر لباستان یقه هفت باز دارد، گردنبند شما باید بین دو سینه قرار بگیرد تا توجه افراد به سمت صورت شما جلب شود. گردنبندهای ظریف و آویزدار انتخاب مناسبی برای این مدل یقه هستند.

  • یقه گرد باز:

برای این مدل یقه شما می توانید یک گردنبند بلند را انتخاب کرده و یا از گردنبندی استفاده کنید که فاصله بین گردن و یقه را پر می کند. بهرین گزینه انتخاب یک گردنبند آویزدار است که قطعاتی درشت به آن متصل هستند. این مدل از گردنبند قسمت باز گردن شما را می پوشانند.

  • یقه قایقی:

برای لباس هایی با یقه قایقی، از گردنبند کوتاه استفاده نکنید چرا که با یقه شما برخورد می کنند. بهترین و مناسب ترین انتخاب، گردنبندهای بلند هستند.

  • یقه دکلته:

با این مدل یقه، از آنجایی که کتف شما کاملا باز است می توانید گردنبندهای چوکر یا گردنبندهای کوتاه را به زیبایی ست کنید. اگر بالاتنه لباستان کار شده و براق است توصیه می شود از گردنبندهای کوتاه و ساده به جای گردنبندهای پر زرق و برق استفاده کنید.

  • یقه اسکی:

برای لباس های یقه اسکی، انتخاب هر مدل گردنبندی مناسب است. تنها گزینه ای که اصلا برای این نوع یقه پیشنهاد نمی شود، گردنبندهای چوکر هستند.

  • یقه گرد:

درست مانند لباس های یقه اسکی، برای یقه های گرد نیز می توانید از هر مدل گردنبندی استفاده کنید ولی اگر یقه لباستان گرد باز است بهتر است گردنبد روی بخش باز یقه قرار بگیرد.

  • یقه دراپه:

بهترین انتخاب برای لباس های مجلسی و زنانه با مدل یقه دراپه، این است که به جای گردنبند از گوشواره های خاص استفاده کنید. اگر تمایل به استفاده از گردنبند دارید، یک مدل ظریف با آویز کوچک را انتخاب کنید.

  • یقه برگردان:

گاهی اوقات دوست دارید دکمه بالای شومیز یا بلوز خود را باز بگذارید یا مدل لباس شما یقه برگردان است. بهترین انتخاب برای این مدل از یقه ها گردنبند های کوتاه و چوکر هستند.

راهنمای انتخاب گردنبند مناسب با یقه لباس

 

برای مشاهده انواع مدل‌های گردنبند  اینجا کلیک کنید.

www.instagram.com/goharrafshan

09306226344

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

8 + 1 =