سنگ درمانی, مطالب خواندنی, مقالات

رنگ درمانی با سنگ های زرد رنگ

رنگ زرد نمادی از نور و روشنایی بوده و سبب ایجاد  انرژی و شادی و هیجان در فرد می شود. در علم روانشناسی، رنگ زرد به عنوان شادترین رنگ شناخته شده است. این رنگ تاثیرات بسیار مثبتی را بر روح و روان گذاشته و سبب ایجاد حس اعتماد به نفس، شادی، افزایش قدرت خلاقیت و هم چنین افزایش فعالیت های ذهنی می شود. برای بهره مندی از تمام خواص و انرژی های مثبتی که رنگ زرد از خود ساطع می کند، می توانید در محیط زندگی خود از رنگ زرد در نوع پوشش یا رنگ آمیزی دیوارهای محیط زندگی استفاده کنید. یک راه دیگر استفاده کردن از جواهراتی است که توسط سنگ های زیبای زرد رنگ تزئین شده اند. جالب است بدانید که سنگ های زرد رنگ بیشترین تطابق را با افرادی دارند که درابتدای تابستان یعنی در تیرماه متولد شده اند. در ادامه به معرفی چند نمونه سنگ زرد رنگ و زیبا خواهیم پرداخت.

عقیق زرد در افزایش حس اعتماد به نفس و عزت نفس بسیار موثر بوده و این قابلیت را داراست که انرژی های منفی محیط همچون حسادت و ترس و عصبانیت را دور کند. سنگ عقیق به سنگ خوش شانسی و افزایش رزق و روزی و برکت نیز معروف است. تقویت ریه ها و کبد، افزایش قدرت خلاقیت، دوری از فقر و ایمنی در سفر از جمله دیگر خواص مهم سنگ عقیق زرد می باشد.

رنگ درمانی با سنگ های زرد رنگ

سیترین به سنگ موفقیت معروف بوده و رنگ زرد آن سبب تولید انرژی مثبت می شود. سیترین سنگی مناسب در درمان اختلالات بی خوابی و کابوس های شبانه است. از جمله دیگر خواص سنگ سیترین می توان به درمان افسردگی، از بین بردن حس خشم و تقویت سیستم ایمنی بدن اشاره کرد.

کهربا سنگی شفابخش و دارای قدرت درمانی بسیار زیادی می باشد از جمله اینکه در درمان بیماری های پوستی نظیر اگزما و انواع آلرژی ها بسیار تاثیرگذار است. کهربا به سنگ آرامش دهنده اعصاب نیز شهرت دارد. این سنگ هم چنین در دفع انرژی منفی محیط و جذب انرژی های مثبت، افزایش نیروی اراده ، افزایش سوخت و ساز بدن، تقویت عضلات بدن و درمان عفونت ها موثر است.

رنگ درمانی با سنگ های زرد رنگ

سنگ حدید همانند یک حرز بوده که قابلیت دفع بلا را داشته و به همین دلیل به منظور محافظت و ایمنی در برابر خطرات و غلبه بر دشمنان از این سنگ استفاده می شود. از جمله خواص دیگر سنگ حدید می توان به تقویت اعتماد به نفس، تقویت قدرت تمرکز، تقویت سیستم قلب، درمان فشارخون و دفع انرژی های منفی محیط اشاره کرد.

رنگ درمانی با سنگ های زرد رنگ

به طور کلی صدف برای درمان آرتروز و بیماری های مفصلی، بیماری های عضلانی، ناراحتی های قلبی و بیماری های مربوط به دستگاه گوارش موثر است. صدف با چاکرای چهارم یا قلب در ارتباط بوده و سبب پاکسازی قلب از احساسات منفی نظیر غم و ترس و ناراحتی و ناامیدی می شود.

رنگ درمانی با سنگ های زرد رنگ

برای مشاهده انواع عقیق زرد  اینجا کلیک کنید.

www.instagram.com/goharrafshan

09306226344

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

12 + = 14