خواص سنگ ها, سنگ درمانی, سنگ شناسی

سنگ تبتی و ویژگی های آن

باورهای زیادی در خصوص سنگ های تبتی وجود دارد که درستی و نادرستی این باورها را کسی نمی داند. به این دلیل که جنس این نوع سنگ و هم چنین نحوه شکل گیری نقش و طرح های روی آن به صورت یک راز باقی مانده است و کسی از آن باخبر نیست.
گفته شده است که سنگ های تبتی تاثیرات بسیار خوبی را بر ذهن و جسم صاحب خود می گذارند. اقوام و مردمان تبتی، برای دفع کردن چشم زخم، همواره این مهره ها را همراه خود نگه می داشتند. برخی از نمونه های سنگ تبتی، باعث دور شدن امواج و انرژی های منفی از فرد شده و پول و ثروت را برای وی به ارمغان می آورند. هم چنین بعضی از این مهره ها توانایی جذب مهر و محبت را داشته و باعث می شوند که دیگران احساس بهتری نسبت به شما داشته و یا به عبارت دیگر شما را بیشتر دوست بدارند. در حالت کلی این سنگ ها دارای نیرو و انرژی بسیار زیادی به منظور شادی بخشیدن به شما می باشند.

نکته جالب توجه اینجاست که هریک از سنگ های تبتی بر حسب تعداد دایره ها (چشم ها) یی که بر روی آنها نقش بسته است، دارای خواص منحصر به فردی هستند. به عنوان مثال:
سنگی که روی آن یک چشم یا دایره وجود دارد، سبب افزایش قدرت مغز شده و شادی و نشاط را برای فرد به ارمغان می آورند.
مهره هایی که روی آنها دو چشم دیده می شود، سبب ایجاد هماهنگی میان زوجین خواهد شد.
سنگ هایی که سه دایره بر روی آنها نقش بسته باشد، نماد خوش شانسی بوده و برای صاحب خود، طول عمر و ثروت را به ارمغان می آورند.
مهره هایی که دارای چهار دایره هستند، بر نیروها و امواج بد و منفی غلبه می کنند.
مهره هایی که بر روی آنها پنج دایره به چشم می خورد، بسیار مورد توجه مردمان تبت قرار دارند و از دیدگاه آنها سنگی جادویی به شمار می روند و به عبارتی به سنگ خوشبختی مشهور هستند. این مدل از مهره ها به شما کمک می کنند که به اهداف خود برسید.
مهره های دارای شش دایره، غم و اندوه را برطرف می کنند.
مهره هایی که هفت دایره را بر روی خود دارند، سبب افزایش شهرت، افتخار، ثروت، عشق، سلامتی و طول عمر خواهند شد.
و در آخر مهره های دارای هشت دایره، از صاحب خود در برابر حوادث و چشم زخم مراقبت می کنند.

سنگ تبتی و ویژگی های آن

یک نکته بسیار مهم که در مورد سنگ های تبتی وجود دارد این است که اگر شما صاحب اصلی سنگ نبوده اید و آن را از شخص دیگری خریداری کرده اید، ممکن است انرژی ها و امواج منفی جذب شده توسط صاحبان قبلی سنگ، با شما باقی بماند. برای رفع این مشکل، پس از خریداری سنگ آن را پاکسازی کنید تا امواج منفی که در آن انباشته شده است، آزاد شود و پیوند روحی تازه ای بین سنگ و صاحب جدید آن ایجاد شود.

 

برای مشاهده انواع مدل‌های مختلف سنک اینجا کلیک کنید.

www.instagram.com/goharrafshan

09306226344

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

+ 60 = 67