دانستنی ها, مطالب خواندنی

روش های شارژ مجدد سنگ فیروزه

قبلا به بررسی عواملی که سبب تغییر رنگ دادن و مردن سنگ فیروزه می شوند، به طور کامل پرداختیم. این بار قصد داریم شما را با روش هایی آشنا کنیم که به کمک آن ها می توانید سنگ فیروزه خود را زنده کرده و یا شارژ کنید. همیشه به این نکته توجه داشته باشید که در صورتی که جواهرات فیروزه را به صورت کارکرده و دست دوم تهیه نموده اید، قبل از استفاده آنها را پاکسازی کرده و به کمک روش های ذکر شده در ادامه مطلب، مجددا سنگ خود را شارژ نمایید. چرا که بسیاری بر این باور هستند که ممکن است امواج و انرژی های منفی از صاحب قبلی سنگ به شما منتقل شود.

شارژ سنگ فیروزه به کمک آب:

سنگ فیروزه به کمک یک دستمال نرم و مقداری آب به خوبی پاکسازی خواهد شد. البته باید به این نکته توجه کنید که بعد از پاکسازی سنگ، به کمک یک حوله یا دستمال نرم، سطح آن را به طور کامل خشک نمایید. در ضمن سنگ فیروزه به کمک آب نیز به راحتی شارژ خواهد شد. به این منظور کافیست که به مدت یک الی دو ساعت، سنگ فیروزه را در میان آب روان قرار دهید و سپس آن را خشک کنید. بدین صورت سنگ شما مجددا شارژ شده است.

شارژ سنگ فیروزه به کمک خاک:

خاک یک عنصر طبیعی می باشد که این توانایی را دارد که امواج و انرژی های منفی سنگ فیروزه را جذب کرده و مجددا آن را شارژ نماید. بدین منظور تنها کافیست که سنگ فیروزه را به مدت چند ساعت در خاک قرار داده و سپس آن را بیرون بیاورید، پاکسازی کرده و دوباره استفاده کنید.

زنده کردن فیروزه با نمک دریا:

به منظور شارژ مجدد سنگ فیروزه و تخلیه کردن آن از امواج و انرژی های منفی، از نمک دریا نیز می توان استفاده نمود. بدین وسیله کافیست تا در یک ظرف به مقدار کافی نمک دریایی خشک ریخته و سنگ فیروزه را در داخل آن ظرف بگذارید تا به طور کامل تخلیه شود. در حقیقت این روش یکی از بهترین روش های شارژ سنگ فیروزه به شمار می رود.

واکس زدن سنگ فیروزه:

یکی دیگر از روش های بهسازی سنگ فیروزه، استفاده کردن از نوعی رزین مصنوعی موصوم به واکس است. در حقیقت آغشته نمودن سنگ فیروزه به این رزین باعث می شود تا سنگ فیروزه در مواجهه با انواع آلودگی های محیطی، تحت تاثیر قرار نگیرد. به این معنی که رزین در حقیقت به عنوان یک لایه محافظ بر روی سنگ فیروزه عمل خواهد کرد.

.

برای مشاهده انواع  انگشتر فیروزه  اینجا کلیک کنید.

www.instagram.com/goharrafshan

09306226344

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

49 + = 59