خواص سنگ ها, سنگ درمانی

سنگ‌های مناسب جهت دفع چشم زخم

روزانه حوادث و بلایای بی شماری در کمین ما هستند که سر منشاء بسیاری از آنها چشم حسود و بد دیگران است. چشم نظر و چشم زخم در موارد زیادی باعث آسیب های شدید به افراد مختلف شده است؛ مثل از دست دادن سلامتی، حادثه و پیشامد بد، از دست دادن مال، از دست دادن عزیزان و…
مبحث چشم زخم از لحاظ شرعی نیز تایید شده است؛ به طور مثال پیامبر گرامی اسلام و ائمه اطهار نیز احادیث و روایات زیادی در مورد چشم زخم و چشم خوردن بیان کرده اند، حتی در قرآن نیز به پدیده چشم زخم اشاره شده است.
برای دور بودن از چشم بد و جلوگیری از چشم خوردن و چشم نظر می توان از برخی از سنگ ها و خواص های اعجاب انگیز آنها استفاده کرد. این سنگ ها با دفع نیروهایی منفی نظیر چشم زخم ، آرامش و آسایش را برای صاحب خود به ارمغان می آورند. در ادامه با برخی از این سنگ ها آشنا می شویم.

سنگ فیروزه :

فیروزه به علت داشتن رنگ و طرح های بی نظیر و زیبا و هم چنین به علت دارا بودن خواص بسیار زیادی که دارد، از محبوبیت بسیار بالایی برخوردار است.  در واقع فیروزه با دفع نیروهای منفی، آرامش و ایمنی را برای صاحب خود فراهم کرده و برای دفع چشم زخم نیز بسیار مفید است.

سنگ‌های مناسب جهت دفع چشم زخم

سنگ شرف الشمس :

سنگ شرف الشمس فرد را در مقابل چشم و نظر بد حفظ کرده و بلاها را به تاخیر می اندازد و همچنین در درمان بیماری ها نیز مفید می باشد. (شرف الشمس در بعضی باور ها به سنگ چشم زخم نیز معروف است). نگین انگشتر عقیق که بر روی آن دعای شرف الشمس حک شده باشد، برای دفع چشم زخم بسیار سفارش شده است.

سنگ‌های مناسب جهت دفع چشم زخم

سنگ عقیق باباقوری :

سنگ باباقوری همان سنگ عقیق سلیمانی است که شکل خاص و زیبایی شبیه به چشم دارد که هاله ای اطراف آن را گرفته است.  ظاهر شبیه به چشم سنگ بابا قوری باعث شده است که از این سنگ به عنوان نمادی برای محافظت و چشم زخم استفاده شود؛ همچنین بسیاری از مردم معتقدند که استفاده از سنگ بابا قوری موجب ایجاد خوش شانسی می شود.

سنگ‌های مناسب جهت دفع چشم زخم

سنگ مرجان :

سنگ مرجان علاوه بر این که در درمان و تقویت قلب و تنظیم و فعال کردن سیستم خون سازی بدن بسیارمفید است، برای برطرف کردن آثار بد چشم زخم نیز استفاده می شود.

سنگ‌های مناسب جهت دفع چشم زخم

سنگ زمرد :

بعد از الماس، باارزش ترین سنگ قیمتی موجود، زمرد است. نگین انگشتر زمرد خاصیت دفع کردن چشم زخم را دارد. کسی که از این سنگ استفاده می کند سحر در او اثر نمی کند، فقیر نمی شود و به همین دلیل برای باطل کردن سحر و جادو و چشم زخم از این سنگ استفاده می شود

سنگ‌های مناسب جهت دفع چشم زخم

سنگ یشم :

بسیاری از افراد اعتقاد دارند که سنگ یشم برای دفع چشم زخم بسیار مناسب بوده و از صاحب خود در برابر حوادث و بلایای بی شماری محافظت می کند.

سنگ‌های مناسب جهت دفع چشم زخم

سنگ حدید :

بسیاری معتقدند که سنگ حدید نیز برای دفع نیروهای منفی نظیر چشم زخم مورد استفاده قرار می گیرد و اثر چشم زخم را از بین می برد.

سنگ‌های مناسب جهت دفع چشم زخم

سنگ عقیق :

از آنجا که همه روزه حوادث و بلایای بی شماری در کمین ما هستند که منشا بسیاری از آنها چشم بد دیگران است ، از انواع مختلف سنگ عقیق (عقیق سرخ، عقیق یمنی، عقیق زرد و…) نیز میتوان به عنوان سنگی برای رفع این بلایا و چشم زخم ها استفاده کرد.

سنگ‌های مناسب جهت دفع چشم زخم

 

برای مشاهده انواع  فیروزه  اینجا کلیک کنید.

www.instagram.com/goharrafshan

09306226344

 

 

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

48 − = 43