سنگ شناسی

راهکار تشخیص دادن سنگ حدید اصل

همان گونه که می دانید، سنگ حدید با نام “سنگ هماتیت” نیز شهرت دارد و در احادیث نیز از آن با نام حدید صینی یاد شده است.

حدید سنگی بسیار پر خاصیت است که دارای خواص متافیزیکی و درمانی بی شماری می باشد. یکی از مهم ترین خواصی که می توان برای این سنگ ذکر نمود، خاصیت باطل السحر بودن آن است. به همراه داشتن سنگ حدید می تواند سحر و جادو را باطل کرده و در برابر خطرات، بلایا و دشمنان از شما حفاظت نماید.

امام جعفر صادق (ع) می فرمایند: ” خوب است که هر مومن، پنج انگشتر در دست داشته باشد. انگشتر عقیق را برای دفع فقر به دست کند، بابت گشایش کارها و گرفتاری ها از سنگ فیرزوه استفاده کند، انگشتر یاقوت را برای دفع پریشانی در دست کند، درّ نجف را برای آسان شدن امور بر انگشت نماید و از انگشتر حدید نیز برای محفوظ ماندن از شرّ دشمنان استفاده نماید.”

آن حضرت هم چنین فرموده اندکه: ” اگر به دیدن کسی می روید که از او می ترسید، انگشتر حدید در درست کنید که از او شری به شما نرسد و به وسیله آن شیاطین را از خود دور کنید و ثواب پیامبران و صالحان را در نامه اعمال خود داشته باشید.”

  • راهکار تشخیص دادن سنگ حدید اصل:

به منظور تشخیص اصل بودن سنگ یا نگین حدید خود می توانید آن را بر روی ظروف یا کاشی هایی از جنس چینی که لعاب ندارند، بکشید. در صورتی که سنگ حدید شما اصل باشد، خط قرمزی را بر روی این ظروف و کاشی ها ایجاد خواهد کرد.
البته سنگ های حدید صینی که لعاب کاری شده هستن این اتفاق نمی افتد
و همچنین این روش برای سنگ های راف تراش نخورده بکار می رود
البته ممکن است با انجام این کار سنگ شما آسیب ببیند؛ پس باید بسیار دقت کنید که این کار با احتیاط انجام شود تا سنگ شما خش بر ندارد.

.

برای مشاهده انواع محصولات حدید  اینجا کلیک کنید.

www.instagram.com/goharrafshan

09306226344

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 + 5 =