مطالب خواندنی, نقره جات

خواص جالب نقره برای بدن

جوارات نقره علاوه بر داشتن ظاهری زیبا، برای سلامتی بدن نیز مفید می باشند. بر طبق بررسی های صورت گرفته توسط محققان، فلز طلا قادر است تا سبب افزایش فعالیت ارگانیسم بدن شود که در نتیجه آن احساس استرس نیز افزایش می یاده می شود. اما فلز نقره برعکس طلا آرامش بخش است. نقره با رنگ سفید و زیبای خود این توانایی را دارد که 92 درصد نوری را که به آن تابیده می شود، منعکس نماید.

از جمله خواص و فواید نقره می توان به بهبودی و شکل گیری استخوان، فرم دهی و ترمیم پوست اشاره نمود. جالب است بدانید که نقره خاصیت ضدعفونی کنندگی نیز داشته و سبب از بین رفتن حدود 650 نوع میکروب می شود و به همین دلیل برای سلامتی بدن بسیار مفید است. نکته جالبی که در مورد این فلز زیبا وجود دارد این است که استفاده از جواهرات نقره سبب افزایش انرژی بدن شده و قادر است تا حس شادابی و تازگی را در شما ایجاد کند و احساس خستگی و کسالت را دور نماید. نقره هم چنین در افزایش قدرت تمرکز نیز تاثیرگذار است.

جواهرات نقره 925 عیار بسیار زیبا و جذاب بوده و طرفداران بی شماری را دارند. دانشمندان بر طبق بررسی ها و مطالعات صورت گرفته توصیه کرده اند تا افرادی که به بیماری زخم معده و یا بیماریهای دیگر معده دچار هستند، از جواهرات  طلا استفاده کرده و آن دسته از افرادی  که بسیارعصبی و تند خو می باشند، از جواهرات نقره استفاده کنند. از فلز نقره به منظور تشخیص‌ دهنده‌ بیماری ها نیز استفاده می شود بدین صورت که اگر یک شخص مشکلی در سیستم غدد درون‌ریز بدنش داشته باشد، زیورآلات نقره ای که استفاده می کند، تیره خواهند شد. در ضمن اگر زیورآلات نقره از آنچه که بوده است نیز روشن‌تر شود، می تواند به دلیل یک اختلال کلیوی جدی باشد چرا که عرق باعث انتشار موادی حاوی نیتروژن می شود که نسبت به نقره از خود واکنش نشان می دهند و همین سبب درخشش بیشتر آنها خواهد شد .

جالب است بدانید که به نوشته روزنامه روسی وزگلیاد، طلا می‌تواند به رفع بیماری های قلبی کمک کرده و فشار خون را پایین بیاورد و برعکس نقره سبب افزایش فشار خون می شود و شایدش به همین دلیل است که در طب سوزنی شرق، برای بخش‌های مختلف بدن از سوزن های طلایی و نقره‌ای استفاده می‌شود . نقره خاصیت ضد افسردگی نیز داشته و در بهبود افسردگی های شدید نیز موثر است .

برای مشاهده انواع انگشتر نقره اینجا کلیک کنید.

www.instagram.com/goharrafshan

09306226344

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

50 + = 58