مطالب خواندنی, مقالات, نقره جات

چرا جواهرات نقره بخریم؟

امروزه برای ساخت جواهرات لوکس و خاص از فلز نقره استفاده می شود. چرا که نقره هم بسیار نرم و چکش خوار است و هم دارای کیفیت بالا و عمری طولانی می باشد. جواهرات ساخته شده از جنس نقره نیز بسیار خاص و زیبا بوده و طرفداران بسیار زیادی دارد. محبوبیت این فلز و آخرین مدل ها در طراحی جواهرات آن ، نقره را به یکی از پرطرفدارترین اکسسوری ها تبدیل کرده است. در ادامه دلایلی را برای شما مطرح کرده ایم که شما را قانع می کند تا جواهراتی از این جنس را خریداری کنید.

خواص درمانی نقره:

زیورآلات نقره علاوه بر جذابیت و زیبایی ، دارای خواص درمانی نیز می باشند. نقره خاصیت ضدعفونی کنندگی بالایی داشته و باعث از بین رفتن میکروب ها می شود . هم چنین استفاده کردن از فلز نقره در افزایش تمرکز، افزایش انرژی بدن، ایجاد حس آرامش، درمان افسردگی و … بسیار موثر است.

مدل های متنوع تر نسبت به طلا :

همان طور که می دانید نقره بک فلز نرم بوده که ذوب کردن و قالب گیری آن آسان می باشد و به همین جهت به منظور ایجار طرح ها و مدل های جدید بسیار مناسب است. به همین دلیل است که شما با هر سلیقه ای که باشید و هر مدل خاصی را که مدنظر داشته باشید، همواره هزاران گزینه مختلف از جواهرات نقره برای شما وجود دارد.

قیمت مناسب:

از آنجایی که نقره نسبت به طلا دارای قیمت فوق العاده مناسب تری می باشد، شما می توانید ست ها و سرویس های بیشتر و متنوع تری را داشته باشید. به عنوان مثال به جای خرید یک سرویس طلای سبک و کم وزن، می توانید با همان هزینه چند سرویس نقره بسیار خاص و زیبا تهیه کنید.

خاصیت ضد حساسیت جواهرات نقره:

برخی از فلزات مثل برنج، نیکل یا انواع بدلیجات می توانند سبب ایجاد حساسیت های پوستی شوند. جواهرات نقره باکیفیت ، دارای فلزات اضافی که باعث بروز آلرژی می شوند، نیست. در نقره استرلینگ فلز مس به نقره افزوده می شود که معمولا سبب بروز حساسیت های پوستی نخواهد شد. بنابراین برای افرادی که به دلیل بروز آلرژی های پوستی نمی توانند از بدلیجات استفاده کنند، جواهرات نقره یک گزینه بسیار مناسب است.

عمر طولانی مدت جواهرات نقره:

طلا دارای عمری طولانی است. نقره نیز اگر به درستی از آن مراقبت شود دارای عمری طولانی می باشد. نکته مهمی که باید به آن توجه کنید این است که اگر مایل به خریدن جواهرات نقره با کیفیت بالا هستید، حتما این جواهرات را از شرکت های سازنده معتبر خریداری نمایید.

تطبیق پذیری باورنکردنی:

جواهرات نقره را در تمامی مراسمات و مجالس اعم از مراسمات رسمی، اسپورت و مهمانی های کوچک می توان استفاده کرد. نکته جالب تر اینکه جواهرات نقره با هر تیپ و استایلی به راحتی ست می شوند. به عنوان مثال شما می توانید از یک گوشواره نقره هم در منزل استفاده کنید و هم آنرا در یک مجلس عروسی به گوش بیندازید

نگهداری آسان:

نکته جالبی که در مورد جواهرات نقره وجود دارد این است که اگر از این جواهرات زیاد استفاده کنید، تغییررنگ نخواهند داد و تیره و کدر نمی شوند. اما اگر به هر دلیلی نتوانستید برای مدت طولانی از جواهرات خود استفاده کنید و پس از مدتی شاهد کدر شدن و سیاه شدن نقره خود بودید، جای نگرانی وجود ندارد چرا که راه های بسیار آسانی برای بازگرداندن رنگ اصلی نقره وجود دارد.

 

برای مشاهده انواع مدل‌های انواع انگشتر نقره  اینجا کلیک کنید.

www.instagram.com/goharrafshan

09306226344

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

− 1 = 1