مطالب خواندنی, مقالات

علایم فیزیکی و متافیزیکی انسداد چاکراهای بدن!

اگر چاکراهای اصلی بدن شما دچار عدم تعادل شده باشد، این امر باعث بروز بیماری ها و مشکلاتی در آن چاکرا خواهد شد. در ادامه برخی از علایم روانشناختی و فیزیکی که به نامتعادل بودن هر چاکرا مربوط می شود را بررسی کرده ایم.

  • چاکرای اول (ریشه):

نامتعادل بودن چاکرای اول در بدن فرد باعث ایجاد حس ترس و ناامنی خواهد شد. بدین صورت که فرد احساس می کند هیچ تکیه گاهی نداشته و دائما نگران است که مبادا چیزهایی را از دست بدهد. از علایم فیزیکی انسداد چاکرای اول می توان به یبوست اشاره کرد.

  • چاکرای دوم (خاجی):

مسدود بودن چاکرای دوم باعث می شود که شخص دائما احساس گناه داشته باشد و مدام خودش را بابت کارهایی که در گذشته میتوانسته انجام دهد اما انجام نداده، سرزنش کند. قطعا چنین فردی حس می کند که هیچگاه در زندگی خوشی را تجربه نخواهد کرد و مدام خودخوری می کند و مسلما نمی تواند زندگی راحتی را داشته باشد. از علایم فیزیکی عدم تعادل چاکرای دوم، میتوان به دردهای قاعدگی و ناباروری اشاره کرد.

  • چاکرای سوم (خورشیدی):

انسداد چاکرای سوم سبب می شود که فرد احساس شرم و خجالت داشته باشد و در مقابل دیگران حس حقارت و کوچکی کند. به نوعی میتوان گفت فردی که چاکرای سوم بدن وی مسدود است، اعتماد به نفس و عزت نفس کافی نداشته و به توانایی های خود شک دارد. چنین فردی دائما حس میکند که دیگران از او بهتر و سرتر هستند. از علایم فیزیکی انسداد چاکرای خورشیدی میتوان سوءهاضمه و پایین بودن قند خون را نام برد.

  • چاکرای چهارم (قلب):

معمولا فردی که چاکرای چهارم وی دچار عدم تعادل است، مدام احساس ناراحتی و غم و اندوه می کند. چاکرای قلب مرکز عشق ورزیدن بوده و اگر شخص در این چاکرا دچار مشکل شود قطعا توانایی عشق ورزیدن را نداشته و همین عامل باعث می شود از دیگران جدا شده و ناراحتی و غم و اندوهش نیز بیشتر شود. چنین فردی بی احساس و بی رحم می شود و از ایجاد حس صمیمیت با افراد فراری است.  از جمله علایم فیزیکی انسداد چاکرای قلبی، فشار خون بالا و ناراحتی های قلبی است.

  • چاکرای پنجم (گلو):

انسداد چاکرای گلو موجب می شود که فرد نسبت به خود و دیگران دچار بی اعتمادی شده و از حقیقت دور شود. به نوعی می توان گفت که ارتباط مناسبی بین قلب و ذهن شخص برقرار نمی شود و به همین علت شخص نمی تواند احساسات واقعی خود را نسبت به موضوعات مختلف بیان کند و به دروغگویی روی می آورد. از علایم فیزیکی بسته بودن چاکرای گلو میتوان مشکلات تیروئیدی و گلودرد را نام برد.

  • چاکرای ششم (چشم سوم):

فردی که در چاکرای سوم دچار مشکل باشد، خود را  از بقیه جدا دیده و نمی تواند دنیا را به شکل واقعی خود ببیند.  این شخص دیگران را به گونه ای می بیند که مدام با وی در حال مقابله هستند. بصیرت چنین فردی نیز بسیار کم است. از جمله علایم فیزیکی انسداد چاکرای ششم می توان به سردرد، دلتنگی، افسردگی و عدم تعادل هورمون ها اشاره کرد.

  • چاکرای هفتم (تاج):

فردی که چاکرای هفتم وی نامتادل باشد یا مسدود شده باشد، احساس وابستگی بسیار شدیدی بین خود و سایر پدیده ها کرده و این وابستگی مانع از پیشرفت معنوی او می شود. این فرد دچار عدم هماهنگی شده و در تمرکز کردن نیز دچار مشکل می شود. عادات بد خواب از جمله عوامل فیزیکی انسداد چاکرای هفتم است.

 

برای مشاهده محصولات فروشگاه  اینجا کلیک کنید.

www.instagram.com/goharrafshan

09306226344

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

+ 23 = 29