مطالب خواندنی, مقالات

روش‌های مختلف شارژ و پاکسازی سنگ‌های زینتی!

از آن جا که سنگ های زینتی این توانایی را دارند که امواج منفی و مثبت محیط را جذب کنند، هر چند وقت یک بار نیاز به پاکسازی دارند تا انرژی منفی آنها تخلیه شده و قدرت از دست رفته خود را مجددا به دست آورند. همان طور که می دانید سنگ های زینتی انواع مختلفی دارند؛ بنابراین روش های پاکسازی و شارژ کردن آنها نیز بسیار متفاوت است. در ادامه مطلب، به بررسی برخی از راهکارهایی می پردازیم که به پاکسازی و شارژ سنگ ها کمک می کنند.

  • استفاده از نمک:

نمک یکی از موثرترین راه ها برای شارژ نمودن سنگ های زینتی است. کافیست سه یا چهار قاشق نمک دریایی را در ظرف آب حل کرده و سنگ مورد نظر را به مدت شش تا هفت ساعت در آن قرار دهید تا به طور کامل شارژ شود.

  • دفن کردن سنگ در زیر خاک:

یک راه دیگر برای پاکسازی و شارژ سنگ های زینتی این است که سنگ مورد نظر را در عمق متوسطی از خاک گلدان یا باغچه دفن کرده و بعد از سه روز آن را از زیر خاک بیرون بیاورید. البته دقت داشه باشید که خاک شما حاوی مواد اسیدی نباشد!

  • قراردادن سنگ در آب سرد جاری:

یکی دیگر از روش های بسیار موثر در شارژ و پاکسازی سنگ ها این است که آنها را در مسیر آب جاری قرار دهید که این کار به شفاف تر شدن سنگ ها نیز کمک بسیاری می کند.

  • استفاده کردن از نور شمع:

یک روش بسیار ساده و کارآمد در پاکسازی و شارژ سنگ های زینتی استفاده کردن از شعله شمع است. بدین صورت که شمع کوچکی را روشن کرده و سنگ مورد نظر خود را به آرامی در اطراف شعله شمع حرکت داده یا دور تا دور آن بچرخانید.

  • شارژ سنگ به کمک نور ماه کامل:

اگر می خواهید به کمک نور ماه سنگ مورد نظر خود را شارژ کنید، باید هنگامی که ماه کامل است سنگ را در مجاورت نور آن قرار داده و قبل از طلوع خورشید، آن را بردارید. بدین صورت سنگ شما به طور کامل شارژ شده است.

  • شارژ سنگ به کمک پرتوهای نور خورشید:

در این روش کافیست سنگ زینتی خود را به مدت ده دقیقه در زیر نور خورشید که در حال طلوع کردن است قرار دهید تا از هرگونه آلودگی و انرژی منفی پاک شود.

  • استفاده کردن از کریستال کوارتز شفاف:

در این روش کافیست یک سنگ کوارتز شفاف و بی رنگ را در دست گرفته و سنگ زینتی مورد نظر خود را در اطراف آن بچرخانید تا از هر گونه انرژی منفی پاکسازی شود. به طور کلی درصنعت جواهر سازی از کوارتز شفاف به منظور پاکسازی و شارژ سنگ های معدنی استفاده می شود.

برای مشاهده محصولات فروشگاه  اینجا کلیک کنید.

www.instagram.com/goharrafshan

09306226344

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

6 + 2 =