مطالب خواندنی, مقالات

شناخت شخصیت افراد از روی جواهرات انتخابی

شاید شما نیز با دیدن این تیتر تعجب کنید و با خود بگویید که جواهرات هر فرد بستگی به وضعیت مالی او داشته و به شخصیت او مرتبط نیست. اما جالب است بدانید که در واقعیت اینطور نیست. نوع جواهراتی که شما بر اساس سلیقه شخصی برای خودتان انتخاب می کنید، می تواند بیانگر خصوصیاتی از شخصیت شما نیز باشد. در ادامه مطلب با ما همراه باشید تا بیشتر در این مورد به شما توضیح دهیم.

  • اگر شما گوشواره های حلقه ای بزرگ را می پسندید یا دوست دارید که از گوشواره ها و گردنبندهای توپی و پر از نگین استفاده کنید و یا اینکه انتخاب شما گوشواره ها و گردنبندهایی با سنگ های مختلف و رنگارنگ می باشد، شما دارای شخصیتی بسیار شاد و پر انرژی هستید. به طور دقیق تر می توان گفت که شما دوست دارید که در کنار مردم بوده و در جمع ها و مهمانی ها شرکت کنید. شرکت در این مهمانی ها و مراسمات اجتماعی،  احساس شادی و لذت و آرامش را برای شما به ارمغان می آورد.
  • اگر شما جزو آن دسته از افرادی هستید که علاقه ای به طلا و جواهرات گران قیمت ندارید و اکسسوری ها و بدلیجات و به طور کلی مدل جواهرات معمولی را ترجیح می دهید، اصولا فردی هستید که نظرات و عقاید دیگران زیاد برای شما حائز اهمیت نیست . از نظر شما داشتن احساس خوب و لذت بخش و داشتن آرامش درونی،  از هر چیزی حتی از نظرات دیگران، بسیار بالاتر و مهم تر است.
  • اگر شما علاقه خاصی به جواهرات قدیمی و آنتیک دارید، دارای شخصیت خاصی می باشید. شما احساساتی، حساس، زودرنج و بسیار دقیق هستید که در کنار کیفیت، به کمیت نیز اهمیت زیادی می دهید. در حقیقت شخصیت شما به گونه ای است که بیشتر به سمت جواهراتی جذب می شوید که علاوه بر اینکه زیبا هستند، دارای ارزش زیادی نیز می باشند. در حقیقت شما به دنبال این هستید که همیشه خاص و متفاوت به نظر برسید.
  • اگر شما علاقه ای به استفاده از جواهرات پر زرق و برق و چشمگیر ندارید و در عوض دوست دارید که در مجالس و مهمانی ها  از جواهرات و زیورآلات ظریف و ریز استفاده کنید، دارای شخصیتی لطیف و آرام هستید. شما فردی هستید که از حاشیه به دور بوده و داشتن آرامش را به هیجان ترجیح می دهید. در حقیقت می توان گفت که شما زیاد به خودتان سخت نمی گیرید اما در عین حال تمام تلاشتان را می کنید تا همیشه مرتب بوده و تیپ زیبایی داشته باشید.

برای مشاهده انواع مدل‌های جواهرات زنانه اینجا کلیک کنید.

www.instagram.com/goharrafshan

09306226344

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

86 − = 84