مطالب خواندنی, مقالات

ویژگی های یک پابند مناسب

امروزه استفاده کردن از انواع پابندها در بین خانم ها رواج بسیار زیادی پیدا کرده است. این دسته از زیورآلات سبب القای حس زنانگی، ظرافت و زیبایی در فرد مقابل خواهد شد. اطلاع از چگونگی استفاده از این پابند ها، در ایجاد یک ظاهر جذاب به شما کمک زیادی می کند. ممکن است که شما در موقعیت های مختلف نیاز داشته باشید تا از پابندهایی با طرح های متفاوت استفاده کنید. بنابراین استفاده کردن از یک مدل پابند در تمامی موقعیت ها، انتخابی عاقلانه به نظر نمی رسد. پس قبل ار خرید پابند، باید به نکات زیادی توجه کنید تا بتوانید انتخابی زیبا و تاثیرگذار داشته باشید. در ادامه با ما همراه باشید تا با هم به بررسی این نکات بپردازیم.

به طور کلی سه نمونه پابند وجود دارد که  در زیر به بررسی هر یک از این سه مدل می پردازیم:

پابند ظریف:

می توان گفت که پابندهای ظریف، رایج ترین مدل پابندهایی هستند که مورد استفاده قرار میگیرند. مخصوصا در فصل تابستان و در ترکیب با صندل های رنگی و زیبای تابستانه، جذابیت خاصی را به شما خواهند بخشید. از پابندهای زیبا و ظریف هم چنین می توانید به صورت روزانه در پیاده روی ها و یا حتی در موقعیت های رسمی تر استفاده نمایید.

پابند طنابی شکل:

این مدل پابند معمولا با دامن های میدی و یا بلند استفاده می شود. هم چنین اگر تصمیم دارید که لباس های گشاد و گلدار اسپرت به تن کنید، انتخاب این مدل از پابندها به جذابیت شما تا حد زیادی خواهند افزود.

پابندهای آویزدار (مدل هندی):

این مدل از پابند ها دارای انواع آویز می باشد که به پابند متصل شده اند. پابندهایی با مدل هندی نسبت به دو مدل دیگر سنگین تر و چشم گیرتر نیز هستند و زمانی می توانید از آنها استفاده کنید که قصد دارید مهم ترین و چشمگیرترین زیور شما، پابندتان باشد.

ویژگی های یک پابند مناسب

در هنگام خرید پابند به نکات زیر توجه کنید!

  • رعایت سبک ها:

سبک لباس پوشیدن شما و از آن مهم تر موقعیتی که می خواهید در آن از پابند استفاده کنید، دو عامل بسیار مهم در انتخاب پابند مناسب هستند. به عنوان مثال اگر در مجالس رسمی و یا در هنگام پیاده روی روزانه از پابند های آویزدار (هندی) استفاده کنید، ظاهر چندان جالبی نخواهد داشت!

  • راحتی پابند:

تنها چیزی که در مرحله اول اولویت دارد، راحتی شما در هنگام استفاده از پابند است. پس ابتدا راحتی و شرایط خود را در نظر گرفته و بعد اقدام به خرید پابند مناسب نمایید. به عنوان مثال پابندهای تنگ که پای شما را پس از گذشت مدتی آزار می دهند، قطعا گزینه مناسبی نخواهند بود. یا مثلا اگر مدل کفش شما به گونه ای است که بند روی مچ دارد، استفاده از پابند برای شما تا حدودی ناراحت کننده خواهد بود.

  • سادگی پابند:

به عنوان مثال اگر از کفشی استفاده می کنید که دارای تزئینات مختلفی می باشد، بهتر است از پابند استفاده نکنید. به طور کلی باید مراقب باشید تا در استفاده از انواع زیور آلات زیاده روی نکنید چرا که نه تنها بر زیبایی شما چیزی را اضافه نمی کنند بلکه گاهی اوقات حتی باعث می شوند ظاهر و استایل شما نامرتب تر نیز به نظر برسد. به این نکته همیشه توجه داشته باشید که در زیبایی استایل شما حتی کوچکترین جزئیات نیز بسیار تاثیرگذار هستند.

ویژگی های یک پابند مناسب

برای مشاهده انواع مدل‌های زنجیر اینجا کلیک کنید.

www.instagram.com/goharrafshan

09306226344

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

69 − = 61