خواص سنگ ها, سنگ درمانی, سنگ شناسی

تسبیح عقیق ام البنین

جالب است بدانید که تسبیح ام البنین، منتسب به حضرت فاطمه ام البنین می باشد که یکی از همسران حضرت علی (ع) بوده و مادر حضرت ابوالفضل (ع) است. حضرت فاطمه ام البنین در تاریخ به زنی فصیح و شاعر معروف بوده است و به این دلیل که مادر چهار پسر به نام های عباس، جعفر، عبدلله و عثمان بودند، به لقب “ام البنین” یا مادر پسران شهرت یافتند. حضرت ام البنین با اینکه خود در واقعه کربلا حضور نداشتند، اما پسرانشان همگی در رکاب امام حسین (ع) به شهادت رسیدند.

تسبیح ام البنین:

تسبیح ام البنین جزو زیباترین و رنگارنگ ترین و پر طرفدارترین انواع تسبیح در میان مسلمانان است. روایتی معتبر در رابطه با این نوع تسبیح و رنگارنگ بودن آن وجود دارد و آن روایت این است که حضرت ام البنین دانه های باقیمانده از تسبیح های پاره شده را جمع می نمود و مجدد آنها را بند می کرد و از آنها تسبیحی نو می ساخت. به همین دلیل است که این تسبیح های زیبا و رنگارنگ به نام تسبیح ام البنین مشهور شده است.

تسبیح عقیق ام البنین

خواص تسبیح عقیق ام البنین:

تنظیم و متعادل سازی چاکرای سوم و پنجم، ایجاد حس خوشبختی در افراد، افزایش رزق و روزی و برکت، محافظت از صاحب خود در برابر حوادث و بلایا، افزایش خوش شانسی و خوش اقبالی، ایجاد حس آرامش، از بین رفتن حس غم و اندوه و …

.

برای مشاهده انواع مدل های عقیق ام البنین اینجا کلیک کنید.

www.instagram.com/javaherbaran_com

09154909337

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

55 + = 57