خواص سنگ ها, سنگ درمانی, سنگ شناسی

آشنایی با سنگ گارنت مالی

“گارنت مالی” با فرمول شیمیایی Ca3Al2(SiO4)3 ، یکی از گونه های نادر و کمیاب سنگ گارنت بوده که درجه سختی آن برابر با 7 درجه می باشد و در حقیقت ترکیبی از گارنت گراسولار و حدود 5 درصد گارنت آندرادیت است. گارنت مالی در رنگ هایی همچون زرد روشن، سبز متمایل به زرد، سبز عسلی یا قهوه ای وجود دارد. البته جالب است بدانید که رنگ سبز یا سبز متمایل به زرد گارنت مالی، از سایر گونه های آن بسیار محبوب تر و پرطرفدارتر می باشد. رنگ سبز کروم این  نوع گارنت، باارزش ترین نوع آن بوده که آن را شبیه به سنگ کمیاب تساوریت سبز نموده است.

لازم به ذکر است که کشور مالی، تنها کشور استخراج کننده گارنت مالی در کل جهان می باشد. این سنگ در برابر حرارت زیاد و تغییرات ناگهانی دما بسیار حساس است و باید از آن بسیار مراقبت نمود.

از آنجا که گارنت مالی دارای درجه سختی بالاو هم چنین ظاهری بسیار زیبا و خوشرنگ می باشد، در صنعت جواهرسازی و به منظور ساخت انواع مدل های حلقه، سنجاق، گردنبند، دستبند، سنجاق سینه و آویز به کار برده می شود.

آشنایی با سنگ گارنت مالی

آشنایی با خواص سنگ گارنت مالی:

افزایش احساسات و صمیمیت، افزایش عشق و علاقه و اشتیاق، افزایش حس اعتماد به نفس، افزایش انرژی های مثبت، بهبود بخشیدن بیماری های روحی، افزایش قدرت خلاقیت، در امان ماندن از شر شیاطین، در امان ماندن از شر کابوس های بد، رفع انسداد و متعادل سازی تمامی چاکراهای بدن به خصوص چاکرای ریشه، درمان بیماری های واگیردار، بهبود مسمومیت های خونی، بهبود بیماری های قلبی و ریوی و …

نکته : ویژگی های معنوی و درمانی که برای سنگ های قیمتی در منابع و مقالات مختلف آمده است ، به طور کامل و صد در صد مورد تایید علمی و پزشکی نبوده و از کتب و منابع مختلف برداشته می شود. این اطلاعات نباید هیچگاه جایگزین تجویزهای پزشکی شوند . لذا خواهشمندیم در صورتی که بیماری خاصی دارید، برای درمان آن با سنگ های قیمتی، با پزشک معالج خود مشورت نمایید.

.

برای مشاهده انواع جواهرات گارنت  اینجا کلیک کنید.

www.instagram.com/goharrafshan

09306226344

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

− 2 = 1