خواص سنگ ها, سنگ درمانی, سنگ شناسی

سنگ چاروئیت و خواص آن

چاروئیت سنگی بسیار زیبا و خوشرنگ می باشد که بسیار کمیاب و نادر است. رنگ این سنگ از ارغوانی تا بنفش متغیر بوده و در ساخت انواع جواهرات و زیورآلات نیز مورد استفاده قرار می گیرد. چاروئیت دارای ظاهری عجیب و بسیار زیبا می باشد به گونه ای که در درون آن رشته های مارپیچی دیده می شود. این سنگ هم چنین دارای درجه سختی 5 تا 6 بوده و به سنگ دگرگونی یا سنگ قدرت نیز شهرت دارد. جالب است بدانید که چاروئیت در منطقه کوهستان مورون در روسیه کشف شده است و بعد از آن در هیچ کجای جهان ، سنگی مشابه با آن پیدا نشده است. دلیل نادر و کمیاب بودن سنگ چاروئیت نیز همین است.

سنگ چاروئیت و خواص آن

خواص درمانی و متافیزیکی سنگ چاروئیت:

این سنگ با چاکرای تاج و قلب در ارتباط بوده و با تاثیر بر روی چاکرای تاج که در بالای سر قرار گرفته است، منبعی از انرژی های معنوی را برای انسان به ارمغان می آورد.

چاروئیت بر چاکرای قلب نیز تاثیر گذاشته و باعث بهبود روابط عاطفی در افراد شده و هم چنین سبب می شود تا درک فرد نسبت به نیاز ها و خواسته های خود افزایش یابد.

جالب است بدانید که به همراه داشتن سنگ چاروئیت سبب می شود تا قدرت شجاعت فرد تا حدودی افزایش پیدا کند. به منظور برطرف کردن مشکلات رفتاری در کودکان نیز از این سنگ بسیار استفاده می شود.

رنگ بنفش سنگ چاروئیت سبب برانگیخته شدن احساسات و ایجاد انرژی و حس عشق در افراد خواهد شد.

به همراه داشتن این سنگ موجب می شود که در هنگام بروز مشکلات، قدرت عزم و اراده فرد افزایش یافته و بتواند راحت تر بر مسائل و مشکلات غلبه نماید.

سنگ چاروئیت هم چنین با افزایش نگرش مثبت در افراد سبب می شود تا حس اعتماد به نفس و عزت نفس فرد افزایش یافته و حس سرخوردگی و خجالت از وی دور شود. شما به راحتی می توانید با به همراه داشتن این سنگ بر حس ترس و انرژی های منفی و مشغله های درونی خود غلبه نمایید.

چاروئیت سبب تقویت سیستم ایمنی بدن شده و به درمان بیماری هایی مثل بیماری های چشم، کبد، پانکراس، درمان میگرن و سردرد کمک می کند. هم چنین در تنظیم فشار خون بدن و ضربان قلب نیز بسیار تاثیرگذار  می باشد.

سنگ چاروئیت با ایجاد حس آرامش و تسکین اعصاب فرد، خواب راحت و عمیق را برای وی به ارمغان آورده و در واقع یک سنگ مفید در درمان بی خوابی به شمار می رود. هم چنین از بروز مشکلاتی مثل راه رفتن در خواب، حرف زدن در خواب یا کابوس های شبانه جلوگیری می کند.

سنگ چاروئیت و خواص آن

برای مشاهده انواع مدل‌های سنگ راف  اینجا کلیک کنید.

www.instagram.com/goharrafshan

09306226344

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

84 + = 85