مطالب خواندنی

راهکارهای خانگی جهت پاکسازی جواهرات استیل

جالب است بدانید که جواهرات استیل از وزن بسیار پایینی برخوردار بوده و ظاهری زیبا ، مقاومتی بالا و قیمتی بسیار مناسب  نیز دارند و به همین دلیل است که این مدل از جواهرات، امروزه بسیار پر طرفدار شده است. با توجه به اینکه جواهرات استیل بر خلاف نقره حتی اگر برای چندین ماه نیز مورد استفاده قرار نگیرند باز هم درخشش و جلای خود را حفظ می کنند ، اما باز هم نیاز به تمیز کردن و پاکسازی دارند. در ادامه مطلب چند روش ساده را برای پاکسازی جواهرات استیل بررسی خواهیم نمود.

اولین روش در تمیز کردن جواهرات استیل ، تهیه محلولی شامل آب ولرم و چند قطره مایع ظرفشویی یا مایع دستشویی می باشد. سپس کافیست یک پارچه نرم و ترجیحا بدون کرک را به این محلول آغشته کنید و جواهرات خود را به آرامی شستشو دهید. بعد از شستشو به این منظور که تمامی ذرات کف از روی جواهرات پاک شوند ، کافیست که این جواهرات را برای چند دقیق درون ظرف آب ولرم قرار دهید و بعد از در آوردن آنها را خشک نمایید.

روش بعدی بدین صورت می باشد که مخلوطی شامل دو قاشق جوش شیرین و یک قاشق آب را  تهیه کنید. سپس به کمک پارچه یا مسواک جواهرات استیل را پاکسازی نموده و در مرحله آخر به کمک دستمالی نرم و خشک سطح استیل را خشک نمایید تا ردی از جوش شیرین بر روی آن باقی نماند.

یک روش بسیار ساده دیگر نیز وجود دارد و آن روش استفاده کردن از خمیردندان است . البته بهتر است خمیردندان شما حاوی سیلیس نباشد. در ضمن لازم است بدانید که اگر جواهرات استیل شما شیار دار هستند ، مسواک به خوبی می تواند لابلای شیارهای آن را تمیز نماید. جالب است بدانید که استفاده ازخمیر دندان برای پاکسازی جواهرات استیل نسبت به سایر مواد شوینده و شیمیایی، تاثیر بسیار بهتری داشته و حتی خطر ساییده شدن جواهرات استیل شما را نیز تا حد زیادی کاهش می دهد.

راهکارهای خانگی جهت پاکسازی جواهرات استیل

برای مشاهده انواع مدل‌ نیم ست استیل  اینجا کلیک کنید.

www.instagram.com/goharrafshan

09306226344

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

− 4 = 1