مقالات

خواص سنگ آمیتیست

اولین و مهم ترین خاصیت درمانی آمیتیست می توان به خاصیت محافظ بودن و پاکسازی کننده روانی آن اشاره کرد.
افرادی که قصد ترک کردن عادت های بد و غلط مانند الکل یا مواد مخدر را دارند می توانند از سنگ آمتیست در اجرای این تصمیم استفاده نمایند.
اگر شخصی بیمار باشد قرار دادن آمتیست در کنار خود می تواند محیط روانی بدن فرد و سطوح انرژی را در سطحی از تعادل و درحد مناسب نگه دارد
با قرار دادن آمتیست در کنار تخت خود از دیدن کابوس در امان باشید .
در حقیقت خواص سنگ آمیتیست سبب می شود تا ساختار عصبی مغز به تعادل برسد. کسانی که قصد دارند به دریافت درک شهودی و شناختی بالایی برسند نباید از این گوهر غافل شوند.

خواص آمیتیست در چاکرا

با توجه به رنگ ارغوانی آمتیست برای چاکرای هفتم یعنی تاج تاثیر مستقیم دارد. همچنین سنگ آمیتیست چشم سوم یا همان چاکرای ششم را نیز تقویت می نماید. همانطور که در سنگ درمانی با رنگ ارغوانی و بنفش ذکر کردیم این رنگها اصولا ارتعاشات تصوری در ذهن ما ایجاد می نمایند.
آمتیت سطح انرژی افراد را از تاثیرات وابستگی های منفی پاک نموده و آنها را از محیط خنثی می نماید.
از سنگ آمتیست در مراقبه و مدیتیشن درمانی استفاده می شود، و افکار ما را در رسیدن به سطوح بالای هوشیاری و تصورات در ضمیر ناخود آگاه هدایت می کند.

خواص دیگر آمیتیست

در گذشته سنگ آمتیست نماد سلطنتی و اشراف زادگی بود. به دلیل رنگ خیره کننده آن در گذشته فکر می کردند که این سنگ دارای قدرتهای ماورائی بوده و به عنوان سنگ طلسم خوش شانسی، وفادار بودن و پایداری استفاده می شد. حتی از این سنگ جهت ضد طلسم نیز استفاده می شد .
در گذشته سربازان رومی در جنگ ها سنگ آمیتیست را همراه خود داشتن. و بر این اعتقاد داشتن که آمتیست باعث دفع آسیب، طلسم شوم و یا مرگ می شود. حتی بعد از مرگ سربازان این گوهر را همراه آنها دفن می کردند تا از ارواح خبیثه در دنیای ارواح مصون بمانند .

خواص آمیتیست در طب کهن ایرانی

هر که حجر جمس (آمیتیست) را با خویش دارد از درد معده ایمن شود و چون پاره ای از آن را در آب افکنند هرکه از آن آب بخورد دماغ را قورت دهد و معده را قوی گرداند و هرکه از پیاله شراب که از جمست ساخته باشند شراب خورد مست نشود. جواهر نامه 215
هرکه نگین جمست (آمتیست) سازد و بر آن صورت مردی کند نیزه در دست و سپری در دیگر دست. کلاهی بر سر و این نگین بر حلقه زرین نشاند به هر جنگی که رود پیروز یابد و این نگین را روز سه شنبه سازد که قمری ناظر بود به مریخ و تا این نگین دارد از سگ مرده و زنده حذر کند.عجایب المخلوقات 141

برای مشاهده محصولات فروشگاه  اینجا کلیک کنید.

www.instagram.com/goharrafshan

09306226344

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

48 − 41 =