مطالب خواندنی

جواهرات آمتیست بازیگران مشهور هالیوود

آمتیست سنگی بسیار زیبا و جذاب است که جزو محبوب ترین و پرطرفدارترین سنگ های زینتی به شمار می رود. می توان این گونه گفت که دلیل محبوبیت این گوهر بنفش رنگ، حس آرامشی است که به انسان منتقل می کند. از جمله خواص سنگ آمتیست می توان به مواردی از قبیل درمان بیخوابی و کابوس های شبانه، تقویت اراده، برکت در کسب و کار، دفع امواج و انرژی های منفی، ایجاد حس آرامش، دور نمودن حس تشویش و اضطراب، کاهش تنش های عصبی، افزایش قدرت ذهن و … اشاره نمود.

در این مقاله قصد داریم تا سلبریتی های مشهور هالیوود را به شما معرفی کنیم که در استایل خود از جواهرات آمتیست استفاده کرده اند. استفاده نمودن از این جواهرات زیبا و خوشرنگ، سبب شده است تا جذابیت و زیبایی این افراد، دو چندان به نظر برسد.

  • سوفیا ورگارا:

سوفیا ورگارا هنرپیشه، کمدین و مدل کلمبیایی است که تصویر او را در مراسم جوایز SAG مشاهده می کنید. او در این مراسم از گوشواره های طلای 18 عیار استفاده نموده است که توسط سنگ های قیمتی و طبیعی آمتیست، آیولایت و تورمالین صورتی تزئین شده است.

جواهرات آمتیست بازیگران مشهور هالیوود

  • زویی سالدانا:

زویی سالدانا، بازیگر معروف آمریکایی می باشد که تصویر او  را در مراسم اسکار مشاهده می کنید. او در این مراسم از حلقه زیبای آمتیست استفاده کرده است.

جواهرات آمتیست بازیگران مشهور هالیوود

  • جیمی کینگ:

جیمی کینگ در واقع یکی از بازیگران و مدل های آمریکایی می باشد که در تصویر زیر او را مشاهده می کنید. جیمی از گوشواره هایی دایره ای شکل استفاده کرده است که توسط سنگ هایی از قبیل آمتیست، مروارید و الماس های درخشان به زیبایی تزئین شده است.

جواهرات آمتیست بازیگران مشهور هالیوود

  • الیزابت تیلور:

در تصویر آخر، الیزابت تیلور را می بینید که خود را به یک جفت گوشواره برند که با سنگ زیبا و خوشرنگ آمتیست تزئین شده، آراسته است. الیزابت تیلور یکی از محبوب ترین ستاره های سینمای کلاسیک هالیوود در دهه 50 میلادی می باشد.

جواهرات آمتیست بازیگران مشهور هالیوود

.

برای مشاهده انواع مدل های جواهرات آمتیست  اینجا کلیک کنید.

www.instagram.com/goharrafshan

09306226344

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

49 − 48 =