جواهرات و زیورآلات, نقره جات

تسبیح های تمام نقره

tasbih

فلز نقره با ارزش بالا و خواص فراوان موجب شده طی سالیان دراز میان فرهنگ های بسیاری  مورد استفاده قرار بگیرد. نقره دارای پیشینه درخشانی است و به عنوان یک عامل ضد میکروبی قوی در مبارزه با عفونت و کمک به پیشگیری از سرماخوردگی و آنفولانزا، بهبود زخم و سایر بیماری ها بکار می رود .
از زمان های قدیم انسان ها در تلاش بوده اند که از سنگ های قیمتی و مواد معدنی با ارزش در ساخت جواهرات و زیور آلات استفاده کنند. در حال حاضر نقره یکی از جواهرات محبوب و پرطرفدار در کل دنیا محسوب می شود.
فلز نقره با ارزش بالا و خواص فراوان به عنوان یک فلز پایه در جواهر سازی بکار می رود، و نسبت به سایر فلزات کاربرد بیشتری دارد .
از جمله این جواهرات پرطرفدار تسبیح های نقره می باشند.
منافع و خواص بی شمار موجود در نقره آن را به یک فلز بی نظیر و منحصربه فرد برای جواهرسازی تبدیل کرده است.
نقره دارای رنگ سفید ملایم بوده و توانایی انعکاس، انتقال گرما، الکتریسیته و همچنین صیقل کاری و جلا را دارا می باشد. که در بسیاری از این موارد از فلزات مشابه خودش بیشتر بالاتر می باشد.

انواع تسبیح های تمام نقره

تسبیح های تمام نقره را از لحاظ شکل و ظاهر دانه های تسبیح و همچنین تعداد دانه های تسبیح می توان تقسیم بندی کرد :

تسبیح های نقره 33 دانه کروی ساده :

tasbih

تسبیح های نقره 33 دانه کروی تراش دار:

tasbih

تسبیح های نقره 33 دانه هلی ساده :

tasbih

تسبیح های نقره 33 دانه هلی تراشدار:

tasbihtasbihtasbih

تسبیح های نقره 101 دانه کروی ساده :

tasbih

تسبیح های نقره 101 دانه کروی تراشدار :
تسبیح های نقره 101 دانه هلی ساده :
تسبیح های نقره 101 دانه هلی تراشدار:

تسبیح های نقره 925 عیار از جمله جواهرات پرطرفدار می باشد که عمدتا از کشور ترکیه وارد می شوند و قیمت های نسبتا بالایی دارند، کیفیت جواهرات نقره وارداتی از کشور ترکیه بسیار بالا و مناسب می باشد. قیمت تسبیح های نقره براساس وزن تسبیح ها متفاوت می باشند . تسبیح های نقره با کرکوش های جذاب مناسب برای تمامی سلیقه ها.
بیشتر کرکوش ها و شیخک های این مدل تسبیح های نقره قابل عوض شدن می باشند و میتوان برای این تسبیح ها کرکوش و شیخک های متفاوت هم تهیه کرد . تسبیح های تمام نقره هدیه های بسیار ارزشمند و فاخر می باشند که می توان با هر سلیقه ای آنان را هدیه داد . هدیه تسبیح علاوه بر ارزش مادی که دارد هم از لحاظ مذهبی و معنوی هم هدیه ارزشمندی میتواند باشد. این تسبیح ها بدلیل اینکه کیفیت بالایی دارند طول عمر بسیار بالایی هم دارند، که میتواند همیشه همراه هدیه گیرنده باشد .

برای دیدن تسبیح های نقره کلیک کنید.

www.instagram.com/goharrafshan

09306226344

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

− 1 = 1