نقره جات

باارزش ترین حلقه های ازدواج دنیا

شاید برای شما نیز جالب باشد تا بدانید که گران ترین حلقه های ازدواج جهان در دستان چه کسانی قرار گرفته است؟ در ادامه مطلب برخی از این حلقه های گران قیمت را مشاهده خواهید نمود.

  • انگشتر یاقوت کبود کیت میدلتون:

این حلقه برای اولین بار در دستان پرنسس دایانا قرار گرفت و سپس به فرزندش ویلیام سپرده شد تا آن را به همسر خود کیت میدلتون، دوشس کمبریج اهدا نماید. این انگشتر زیبا دارای یک یاقوت کبود 18 قیراطی بوده و قیمتی برابر با 450 هزار دلار دارد.

باارزش ترین حلقه های ازدواج دنیا

  • حلقه الماس آبی جنیفر لوپز:

مارک آنتونی، خواننده و تهیه کننده معروف آمریکایی برای نامزد خود جنیفر لوپز، یک حلقه ازدواج به قیمت 25/4 میلیون دلار تهیه کرد که این حلقه دارای یک الماس آبی 8 قیراطی می باشد.

باارزش ترین حلقه های ازدواج دنیا

  • حلقه ازدواج پاریس هیلتون:

پاریس هیلتون حلقه 24 قیراطی با ارزش خود که قیمتی برابر با 75/4 میلیون دلار دارد را از “پاریس لاتسیس یونانی” هدیه گرفته است. حلقه ازدواج پاریس هیلتون جزو بزرگ ترین حلقه های ازدواج دنیا به حساب می آید. پاریس هیلتون بعدها این انگشتر را به منظور کمک به بازماندگان طوفان کاترینا، به فروش رساند.

باارزش ترین حلقه های ازدواج دنیا

  • حلقه ازدواج بیانسه:

بیانسه حلقه ازدواج خود که شامل یک الماس هشت وجهی 18 قیراطی به ارزش 5 میلیون دلار می باشد را از همسرش “جی زی” هدیه گرفت.

باارزش ترین حلقه های ازدواج دنیا

  • حلقه ازدواج الیزابت تیلور:

حلقه ازدواج الیزابت تیلور به عنوان گران ترین حلقه ازدواج به ثبت رسیده است که دارای ارزشی برابر با 8/8 میلیون دلار می باشد. این حلقه الماس بی نظیر 34 قیراطی توسط ریچارد بورتون به الیزابت هدیه شد.

باارزش ترین حلقه های ازدواج دنیا

.

برای مشاهده انواع حلقه  اینجا کلیک کنید.

www.instagram.com/goharrafshan

09306226344

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

− 3 = 4