خواص سنگ ها, سنگ درمانی, سنگ شناسی

خواص انواع مختلف سنگ اوپال

سنگ اوپال دارای انواع و اقسام مختلفی می باشد و در رنگ ها و طرح های مختلفی مشاهده می شود. در ادامه مطلب به بررسی خواص مربوط به هر گونه از سنگ اوپال خواهیم پرداخت.

  • سنگ اوپال سیاه:

استفاده کردن از سنگ اوپال سیاه که سنگی بسیار گرانبهاست، سبب تقویت اراده فرد شده و هم چنین سبب رهانیدن فرد از عمیق ترین ترس های وجودیش خواهد شد. اوپال سیاه هم چنین در بهبود بیماری های مربوط به کیست و تومور نیز مناسب می باشد.

  • سنگ اوپال سفید:

این نوع از سنگ اوپال یک تقویت کننده احساسی می باشد که قادر است تا احساساتی نظیر خشم، ترس و دید منفی را در فرد کاهش دهد. هم چنین سنگ اوپال سفید در از بین بردن ناخالصی های درونی وجود فرد نیز تاثیرگذار می باشد.

  • سنگ اوپال معمولی:

سنگ های اوپال معمولی که در رنگ های سیاه و قهوه ای مشاهده می شوند، در بهبود بیماری افسردگی و از بین بردن حس انزوا مفید می باشند. هم چنین سنگ اوپال معمولی نقش حمایتی از فرد در زمینه احساسی را بر عهده داشته و ناخالصی های درونی وجود فرد را از بین خواهد برد.

  • اوپال آبی اویهی:

بهبود بیماری های مربوط به گلو مانند لارنژیت، گلودرد و تیروئید از جمله خواص سنگ اوپال آبی اویهی می باشد. هم چنین باعث می شود که فرد در سخن گفتن با اقتدار، با اطمینان، بدون ترس و کمرویی عمل نماید. این نوع از اوپال در افزایش حس اعتماد به نفس نیز تاثیرگذار است.

  • سنگ اوپال آتشین:

اوپال آتشین سنگی موثر برای تقویت دستگاه تولید مثل بوده و به افزایش احساسات و غرایز جنسی نیز کمک می کند. این سنگ هم چنین سبب القای حس سرزندگی و انرژی در افراد شده و حس امید به زندگی و خوش بینی را نیز افزایش خواهد داد. اوپال آتشین در از بین بردن حس کم رویی، ترس و شرم نیز مفید است.

  • سنگ اوپال آرگون:

این سنگ در بهبود بیماری های مربوط به کلیه تاثیرگذار است. هم چنین استفاده نمودن از این سنگ سبب رها شدن فرد از گذشته و لذت بردن وی از تجربیات هیجانی و احساسی خواهد شد.

.

برای مشاهده انواع جواهرات اوپال  اینجا کلیک کنید.

www.instagram.com/goharrafshan

09306226344

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

7 + 2 =