خواص سنگ ها, سنگ درمانی, سنگ شناسی

آشنایی با سنگ چشم ببر

چشم ببر سنگی نیمه قیمتی، خاص و چشم نواز با درجه سختی 5/6 تا 7 می باشد که دارای نوارهای راه راه طلایی تا قهوه ای می باشد و تقریبا در اغلب مناطق کره زمین نیز یافت می شود. البته بهترین و مرغوب ترین نوع این سنگ از تایلند و آفریقای جنوبی به دست می آید. از آنجا که این سنگ از درجه سختی مناسبی برخوردار می باشد، قادر است که بر روی شیشه خط بیندازد بدون اینکه بر روی خودش خط و خشی ایجاد شود و این یکی از روش های تشخیص سنگ چشم ببر اصل می باشد.

همام گونه که از اسم این سنگ مشخص است، این سنگ مرتبط با ببر بوده و دقیقا به همین دلیل سربازان رومی به منظور افزایش شجاعت و محافظت در مقابل دشمنان، از این سنگ بسیار استفاده می کردند. برخی نیز بر این باور می باشند که این سنگ جذب کننده قدرت و ثروت می باشد.

آشنایی با سنگ چشم ببر

برخی از خواص سنگ چشم ببر:

از بین بردن حس ترس و اضطراب، افزایش تمرکز، حفظ تعادل جسم و روح، افزایش خلاقیت، افزایش استقامت، برطرف نمودن حس خستگی، ایجاد حس سرزندگی و نشاط، تقویت حس شجاعت، افزایش حس اعتماد به نفس، تقویت اراده فرد، بهبود عملکرد ریه ها و کلیه، برطرف نمودن بیماری های مزمن، تسکین فشار خون بالا، درمان اختلالات چشمی، کمک به دفع سموم از بدن و ….

نکته : ویژگی های معنوی و درمانی که برای سنگ های قیمتی در منابع و مقالات مختلف آمده است ، به طور کامل و صد در صد مورد تایید علمی و پزشکی نبوده و از کتب و منابع مختلف برداشته می شود. این اطلاعات نباید هیچگاه جایگزین تجویزهای پزشکی شوند . لذا خواهشمندیم در صورتی که بیماری خاصی دارید، برای درمان آن با سنگ های قیمتی، با پزشک معالج خود مشورت نمایید.

آشنایی با سنگ چشم ببر

شرایط نگهداری و پاکسازی سنگ چشم ببر:

سنگ چشم ببر با وجود سختی بالا، در مقابل اسیدها و مواد شوینده اسیدی بسیار حساس می باشد. به همین دلیل نیز بهتر است که برای پاکسازی این سنگ از محلول آب ولرم و صابون استفاده نمایید. هم چنین توصیه می شود که انواع عطر و مواد خوشبوکننده را نیز بر روی این مدل از جواهرات اسپری نکنید.

.

برای مشاهده انواع محصولات چشم ببر اینجا کلیک کنید.

www.instagram.com/goharrafshan

09306226344

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 + 4 =