خواص سنگ ها, سنگ درمانی, سنگ شناسی

آشنایی با سنگ آنجلیت

سنگ آنجلیت با فرمول شیمیایی CaSo4، یک سنگ زیبا و تزئینی می باشد که در سال 1987 در کشور پرو کشف شده است. آنجلیت دارای درجه سختی 3 تا 3.5 بوده و ساختاری لوزی شکل و کریستالی دارد. این سنگ در رنگ هایی همچون سفید، بی رنگ، خاکستری، بنفش و آبی وجود دارد که رایج ترین رنگ این سنگ به صورت خاکستری مایل به آبی می باشد. معادن و منابع سنگ آنجلیت در کشورهایی همچون پرو، مکزیکو، نیو مکزیکو، لهستان، مصر و آلمان قرار گرفته است. از آن جا که این سنگ رنگ آبی بسیار زیبایی دارد، مرتبط با چاکرای پنجم بدن (گلو) می باشد. به عبارت بهتر می توان گفت که هر سنگی که رنگ آبی یا سبز دارد با بعد معنوی انسان در ارتباط است.

خواص درمانی و متافیزیکی سنگ آنجلیت:

این سنگ به صاحب خود کمک می کند که در چالش ها و مشکلاتی که برایش به وجود می آید، از بین تمام راه حل های موجود بهترین گزینه را انتخاب نماید. از بین بردن حس خشم و عصبانیت، کمک به بهبود درد زخم معده، کمک به درمان بیماری هایی مثل عفونت و تورم گلو و مشکلات تیروئیدی، موثر در درمان کم خونی و ترمیم بافت های بدن، کمک به روند کاهش وزن، موثر در درمان بیماری های عفونی و بیماری های قلبی، بهبود عملکرد سیستم گردش خون و … از جمله دیگر خواص سنگ آنجلیت می باشند.

نکته : ویژگی های معنوی و درمانی که برای سنگ های قیمتی در منابع و مقالات مختلف آمده است ، به طور کامل و صد در صد مورد تایید علمی و پزشکی نبوده و از کتب و منابع مختلف برداشته می شود. این اطلاعات نباید هیچگاه جایگزین تجویزهای پزشکی شوند . لذا خواهشمندیم در صورتی که بیماری خاصی دارید ، برای درمان آن با سنگ های قیمتی ، با پزشک معالج خود مشورت نمایید.

آشنایی با سنگ آنجلیت

نحوه مراقبت از سنگ آنجلیت و پاکسازی آن:

سنگ آنجلیت ذاتا ناپایدار است و به راحتی می تواند رطوبت را جذب نماید. همین عامل می تواند سبب تخریب این سنگ شود. هرگونه خراش، ضربه شدید یا تغییرات ناگهانی دما می تواند سبب شکستگی یا آسیب دیدن سنگ آنجلیت شود. آنجلیت سنگی است که اگر در مجاورت با آب قرار بگیرد، رفته رفته به گچ تبدیل خواهد شد؛ بنابراین بهتر است برای ساخت انگشتر مورد استفاده قرار نگیرد و هم چنین به خاطر داشته باشید که هنگام شنا ورزش یا استحمام حتما این سنگ را از خود دور کنید.

برای پاکسازی آنجلیت نیز از آب سرد و صابون استفاده کرده و پس از شستشو حتما سنگ را با پارچه ای نرم خشک نمایید تا تمامی ذرات صابون از روی آن پاک شود.

برای مشاهده انواع سینه ریز سنگی  اینجا کلیک کنید.

www.instagram.com/goharrafshan

09306226344

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

92 − 90 =