سنگ درمانی

انواع گوی سنگی

stoneball

گوی های سنگی هم مانند دیگر سنگ های قیمتی طرفدارن خاص خود را دارد
گوی های کریستالی و سنگی یکی از قدرتمند ترین ابزاری های انرژی در شفابخشی و انرژی درمانی می باشند؛ گوی ها به دلیل شکل یکپارچه و متقارنی که دارند، فرکانس های بسیار بالایی از هماهنگی و انرژی مثبت را از خود ساطع می‌کنند. همچنین از زمان های بسیار قدیم گوی به عنوان شکلی برتر نسبت به سایر اشکال در نظر گرفته می شده. آن ها از هر جهت انرژی را ساطع می‌کنند به همین خاطر گوی ها یکی از بهترین ابزار ها برای تمرکز بر روی اهداف در شفابخشی می باشند. آن ها باعث ارامش و از بین بردن انرژی های منفی می‌شوند و به ذهن کمک می‌کنند تا بتواند بر روی نکات مثبت زندگی تمرکز نماید .
یکی از جذاب ترین ساخته های سنگی با کاربرد های فراوان در محصولات سنگی گوی ها می باشند. که سبب زیبایی چند برابر محیط می شوند .
گوی ها در انواع اندازه ها(قطرها) و رنگ ها و نوع های مختلف با سطحی براق و شکل کاملا گرد تراش داده می شوند. که برای سنگ درمانی و انرژی درمانی و تزئینی … استفاده می شوند .

روش های استفاده از گوی ها سنگی برای انرژی درمانی

از گذشته های دور گوی های کریستالی به عنوان یکی از ابزار طالع بینی به حساب می آمدن که در پیش گویی و طلالع بینی توسط عده ای استفاده می شده. به طوری که با دست کشیدن روی گوی سنگی به گذشته و آینده ی شما می نگرند. با این حال، گوی سنگی خیلی فراتر از این کلیشه ای ست که به ذهن خطور می کند. در واقع، ویژگی های بسیار بیش تر و متنوع تری دارد که محیط تان را بهتر کرده و زندگی تان را هدایت می کند.

گوی های سنگی بدلیل تقارن ویژه ای که دارند، انرژی مثبت را در تمام جوانب منتشر می نمایند تا ارتعاش را در فضای اطراف شما افزایش یابد. حالت کروی آن هم به آرامش و نرم کردن محیط های آشفته کمک می نماید، که از طریق ارتقای جریان یکنواخت انرژی صورت می گیرد . گوی های سنگی علاوه بر تأثیری که بر محیط اطراف خود می گذارند، برای بالا بردن سطح انرژی شخصی افراد و سلامت افراد نیز موثر می باشند.

ویژگی‌های گوی سنگی

گوی‌های سنگی از ساب پذیری بسیار بالایی برخوردار هستند و سطح صیقل پذیری بالایی را دارا می‌باشند.

گوی‌های سنگی بهتر است روی پایه قرار داده شوند تا از افتادن و آسیب رسیدن در امان باشند، برای اینکه برخی پایه ها مقرون به صرفه نیستن میتوانید از انواع حلقه های فلزی یا سنگی برای نگه داشتن این گوی ها استفاده نمائید .
در هنگام جا به جایی و بارگیری گوی های سنگی دقت داشته باشید تا این سنگ ها آسیب نبینند.

گوی های سنگی را از انواع مختلف سنگ تراش میدهند که این امر منجر به ایجاد خواص متفاوت برای گوی های سنگی می شود.

انواع کاربرد گوی سنگی

  • استفاده در محصولات سنگی
  • کاربردهای تزئینی
  • استفاده در آب‌نماها
  • استفاده در پایه های گردان
  • داخل گلدان
  • داخل آکواریوم
  • روی میز کار
  • داخل ویترین و…

انواع گوی های سنگی موجود در سایت گوهرافشان

عوامل مؤثر بر قیمت گوی سنگی

  • نوع گوی
    گوی ها از سنگ های مختلفی تراش داده می شوند و هر چه سنگ تراش خورده گران قیمت تر باشد مسلما گوی تراشیده از ان سنگ هم قیمت بالاتری خواهد داشت .
  • کیفیت گوی
    از هر سنگی در طبیعت کیفیت های متفاوتی یافت می شود که هر چه کیفیت سنگ بالاتر باشد گوی تراشیده از آن سنگ هم قیمت بالاتری خواهد داشت .
  • قطر گوی
    اندازه قطر گوی هر چه بیشتر باشد خود گوی بزرگتر شده و قیمتش هم بالاتر می شود
  • وزن گوی
    سنگ ها بیشتر بر اساس وزن قیمت گذاری می شوند وزن سنگ در قیمت سنگ که براساس کیفیت سنگ محاسبه می شود ضرب شده و قیمت نهایی حاصل می شود .

برای رها شدن از استرس آن را بغلتانید

در مواقعی که استرس بر شما غلبه کرده، می توانید گوی سنگی را بغلتانید تا از سطح تنش و استرس جسم تان کم شود. در نواحی خاصی از بدن تان که احساس تنگی، درد یا بطور کلی مسدود شدن می کنید، گوی کوارتز شفاف را روی محل آزاردیده بچرخانید تا در کم کردن درد یاریتان نماید .

استفاده در مدیتیشن از انواع گوی سنگی

قبل از هر چیز، فضایی آرام برای مدتیشتن پیدا کنید که در آن فضا احساس امنیت و راحتی کنید، بهتر است ساعت خود را برای 12 دقیقه تنظیم کنید. عدد 12 سمبل پُست های دروازه های انرژی می باشد. روی زمین به راحتی نشسته و در طول جلسه، گوی ها را در هر دو دست خود نگه دارید. انرژی خود را بر روی گوی ها متمرکز کنید و سنگینی را در کف دستان خود احساس نمائید. مثلث نوری را تجسم کنید که از بالای سر شما شروع شده  و با هر دو گوی دستان شما در ارتباط می باشد. گوی ها را تصور کنید که وجود شما را با روشنی مملو می کنند. پس از اینکه الارم به صدا درآمد و 12 دقیقه مدتیشن شما به پایان رسید، گوی های سنگی خود را در زیر آفتاب حداقل به مدت 4 ساعت قرار داده سنگ ها شارژ مجدد شوند.

فنگ شوی کل روز

چند گوی سنگی را در هر اتاقی از خانه خود که فکر می کنید به روشنایی و انرژی مثبت بیش تری نیاز دارد قرار دهید. هر یک از گوی های کریستالی ارتعاش اتاق را افزایش داده و محیط شادتری ایجاد خواهد کرد. مشخص کنید که دوست دارید چه انرژی را به محیط خود دعوت کنید و گوی های سنگی را برای این هدف برنامه ریزی کنید.
در فنگشویی آنها آرامش و انرژی مثبت را به هر فضایی وارد می‌کنند. اگر معمولا در خانه دچار مشاجرات‌ زیادی می‌شوید، یک گوی کریستالی را در اتاق نشیمن قرار دهید تا محیط را پاکسازی و انرژی آرامش بخشی را برایتان ایجاد کند. بسته به نیت خود گوی های خود را در محیطی قرار دهید که نور و‌ انرژی تاره وجود داشته باشد.
طبق فنگشویی باگوا، میتوانید گوی های خود را برای “عشق” در جنوب غربی، برای “رشد شخصی” در شمال شرقی، برای “خلاقیت” در غرب و برای “همدلی خانواده” در مرکز فضا قرار دهید.

دکور میز معنادار

محیط کارتان را با قرار دادن گوی های سنگی تزئین نمائید. این امر سبب می شود که خلاقیت شما را بیش تر شده، شانس تان را بالا برده و موفقیت هایتان چند برابر می شود. کم ترین کاری که این گوی برای محیط کارتان انجام می دهد این است که فضای منفی را پاکسازی کرده و محیط کاری سالم تری ایجاد می کند و در عین حال زیبایی خاصی به محیط کارتان می دهد. گوی سنگی را روی میزکار خود قرار داده و کریستال را برای “تمرکز شفاف و شفافیت ذهنی” برنامه ریزی کنید. پس از اینکه گوی تان را برنامه ریزی کردید تا هدف تان را نگه دارد، شما را متمرکزتر کرده و کاری می کند که موانع و انسدادهای ذهنی خود بر طرف نمائید .

رشد

گوی سنگی خود را بیرون در باغ قرار دهید و آن را برای تغذیه کردن خاک، گیاهان و گل ها برنامه ریزی کنید. گوی سنگی انرژی خورشید را جذب کرده و مقدار زیادی از نور جذب شده را به سمت بیرون و باغ منتشر می کند. موقعی که باغ و باغچه تان به کمی کمک نیاز دارد این گوی های کریستالی به ابزاری فوق العاده قدرتمند تبدیل می شوند.

برای دیدن انواع گوی های سنگی کلیک کنید

www.instagram.com/goharrafshan

09306226344

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

98 − 88 =