ادعیه و حرزهای مجرب

سوره احزاب و فضیلت های آن

سوره احزاب سی و سومین سوره قرآن می باشد که 73 آیه دارد. این سوره دارای دستورات مهم اخلاقی به مومنان از جمله تقوا، سخن نیکو و منطقی، اطاعت از خداوند و پیامبر، خودسازی، اصلاح اخلاقی و رفتاری می باشد.

  • آثار و برکات سوره احزاب:

از عبدالله بن مغیره روایت شده است که: ” از حضرت موسی بن جعفر (ع) شنیدم که فرمودند: هر کس در تعقیب نماز صبح و مغرب پیش از آنکه برخیزد یا با کسی سخن بگوید، آیه 56 سوره احزاب «ان الله و ملائکة…» را بخواند و بعد بگوید و بعد از آن ذکر « اللهم صل علی محمدالنبی و ذریته» را بگوید، خداوند صد حاجتش را برآورده می سازد. هفتاد تای آن را در دنیا و سی حاجت در اخرت.

پیامبر اکرم (ص) فرموده اند: “اگر سوره احزاب را بر پوست آهویی بنویسند و در ظرف کوچک شیشه ای قرار دهند و در منزل بگذارند، خواستگاران دختر او و خواهران و بستگان او زیاد شوند و میل و رغبت دیگران به دختر زیاد شود هر چند فقیر و درمانده باشد.”

در فضیلت سوره احزاب از پیامبر گرامی اسلام (ص) نقل شده است که: “هر کس سوره احزاب را قرائت کند و به خانواده اش آموزش دهد، از عذاب قبر در امان خواهد بود.”

امام صادق (ع) نیز در این باره فرموده اند: “اگر کسی سوره احزاب را زیاد قرائت کند،  در روز قیامت در همسایگی و جوار پیامبر صلی الله علیه و آله وسلم خواهد بود.”

.

برای مشاهده انواع جواهرات حرزدار  اینجا کلیک کنید.

www.instagram.com/goharrafshan

09306226344

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

85 − = 77