خواص سنگ ها, سنگ درمانی, سنگ شناسی

سنگ موکائیت و خواص آن

موکائیت سنگی باارزش و گرانبهاست که سنگ متولدین ماه های اردیبهشت، تیر، مهر و آبان می باشد. موکائیت دارای تاثیرات روحی و روانی بسیاری بوده و از طرفی به نام سنگ شانس نیز شهرت یافته است. یکی از اصلی ترین خواص و تاثیرات مهم این سنگ، کاهش احساس نگرانی و استرس و هم چنین ایجاد حس آرامش درونی در فرد می باشد. هم چنین سنگ موکائیت در دور نمودن امواج و انرژی های منفی نیز تاثیرگذار است. به همین دلیل سنگی مناسب به منظور استفاده در محیط کار و یا محیط خانه می باشد.

سنگ موکائیت و خواص آن

برخی از خواص فیزیکی و متافیزیکی سنگ موکائیت:

تقویت انرژی درمانی، تحریک سیستم ایمنی بدن، ارتقا سطح سلامت بدن، کمک به رشد معنوی فرد، مناسب در موقعیت های منفی و خطرناک، افزایش آرامش درونی، افزایش شور و شوق و هیجان، بهبود بیماری ها و اختلالات مربوط به معده، تقویت قدرت تصمیم گیری، زدودن سموم از بدن و پاکسازی آن، ایجاد ثبات انرژی در بدن و … از جمله خواص فیزیکی و متافیزیکی سنگ موکائیت می باشند. هم چنین لازم به ذکر است که این سنگ در بازگشایی، رفع انسداد، تعادل و تنظیم چاکرای سوم نیز تاثیر دارد.

نکته : ویژگی های معنوی و درمانی که برای سنگ های قیمتی در منابع و مقالات مختلف آمده است ، به طور کامل و صد در صد مورد تایید علمی و پزشکی نبوده و از کتب و منابع مختلف برداشته می شود. این اطلاعات نباید هیچگاه جایگزین تجویزهای پزشکی شوند . لذا خواهشمندیم در صورتی که بیماری خاصی دارید، برای درمان آن با سنگ های قیمتی، با پزشک معالج خود مشورت نمایید.

سنگ موکائیت و خواص آن

.

برای مشاهده انواع مدل‌های جواهرات اینجا کلیک کنید.

www.instagram.com/goharrafshan

09306226344

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

+ 23 = 30