خواص سنگ ها, سنگ درمانی, سنگ شناسی

سنگ فناکیت و خواص آن

سنگ فناکیت یک نوع کانی شفاف و بسیار کمیاب با فرمول شیمیایی Be2SiO4 است. بلورهای سنگ فناکیت همان گونه که گفته شد، شفاف بوده و به صورت بی رنگ مشاهده می شوند. اما در مواردی که این سنگ دارای ناخالصی هایی باشد، به رنگ های دیگری همچون صورتی کمرنگ، شیری ، زرد کمرنگ، خاکستری کمرنگ و یا سبز کمرنگ نیز مشاهده خواهد شد. درجه سختی سنگ فناکیت برابر با 5/7 تا 8 در مقیاس موس بوده و از لحاظ ظاهری، به سنگ کوارتز شبیه می باشد. این سختی سنگ و زیبایی و شفافیت جالبی که دارد سبب شده است تا در ساخت انواع مدل های جواهرات مانند انواع دستبندها، حلقه ها، گوشواره ها و آویزها به کار برده شود. البته لازم به ذکر است که این جواهرات بسیار لوکس و گران قیمت می باشند و هرکسی قادر به خریدن آنها نیست. جالب است بدانید که بهترین نمونه بلورهای سنگ فناکیت، در مناطقی مانند روسیه، سریلانکا، برزیل، ماداگاسکار و آمریکا یافت می شوند. این سنگ به نام “الماس اورال” نیز مشهور می باشد. توصیه می شود که اگر یک روز سخت و پر تنش را گذرانده اید، از تاثیرات آرامش بخش و تنش زدای سنگ فناکیت غافل نشوید!

سنگ فناکیت و خواص آن

خواص فیزیکی و متافیزیکی سنگ فناکیت :

از سنگ فناکیت به عنوان یک نوع طلسم به منظور جذب پول و ثروت استفاده می شود. هم چنین این باور در مورد سنگ فناکیت وجود دارد که صاحب این سنگ قادر به برقراری ارتباط با قدرت های بالاتر می باشد. البته سنگ فناکیت، سنگی مناسب برای مدیتیشن نیز هست.

برطرف نمودن تنش های عصبی، افزایش رفاه فرد و ایجاد یک حرفه موفق، بهبود روحیه و وضعیت جسمانی بدن، افزایش اثر سایر سنگ های معدنی، تاثیرات مفید و مثبت بر روی تمامی بدن و … از جمله دیگر خواص جالب سنگ فناکیت هستند.

سنگ فناکیت و خواص آن

.

برای مشاهده انواع حلقه های سنگی اینجا کلیک کنید.

www.instagram.com/goharrafshan

09306226344

 

 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

7 + 1 =