خواص سنگ ها, سنگ درمانی

سنگ روتیل rutile

roteil

روتیل دارای تاثیر مستقیم بر روی هفت چاکرا و بویژه تعادل و تنظیم چاکرای هفتم
سنگ روتیل سنگ متولدین همه ماههای، سال می باشد که مشترک بین تمامی بروج می باشد.
نام روتایل از عنوان ” موهای فرشته ” گرفته شده. از روتیل به عنوان سنگ اصلی برای تولید تیتانیوم استفاده می شود.
تیتانیوم فلزی است که به دلیل وزن کم، استحکام بالا و مقاومت در برابر خوردگی در بسیاری از کاربردها مورد استفاده قرار می گیرد.
Rutile همچنین ماده معدنی با اهمیت زیادی برای بازارهای سنگهای قیمتی است، زیرا اشکال بلوری زیبایی را ایجاد می کند. که این شکل بلوری غالباً در کوارتز ، تورمالین ، روبی ، یاقوت کبود و سایر سنگها یافت می شود .
روتیل برای متعادل کردن انرژی ها مناسب می باشد و تأثیرات ناخواسته خارجی را از بین می برد .
روتیل روابط شخصی ما را با ثبات تر می کند. علاوه بر این، می تواند هر نوع عدم تعادل روحی یا جسمی را هماهنگ کند. روتیل درک نیروهای پنهان حاکم بر جهان را ارتقا می بخشد و به ما در درک دنیاهای بالاتر کمک می کند.
روتیل یک سنگ بسیار قدرتمند، با فرکانس بالا می باشد، این کریستال تقریباً در هر راه برای کمک به زندگی شما قابل استفاده می باشد. کل سیستم چاکرای آنها هنگام کار با این سنگ فعال و تراز می شود. این کمک می کند تا هرگونه انسداد را که می تواند باعث کند شدن یا توقف انرژی به طور کامل در بدن ما باشد را، از بین ببرد. و انرژی های نهفته در زندگی ما دوباره شارژ شوند .

با فیلتر کردن منفی ها از طریق روتایل های سوزنی خود، کوارتز روتایل دار اگر پتانسیل ناامید شدن یا رنجیدن را در خود می بینید، کار با این کوارتز روتایل دار همان انرژی است که برای بخشیدن و رها کردن نیاز دارید. انرژی حامی کوارتز روتایل شما را مجبور می کند تا مسائل را به روی سطح بیاورید تا بتوان با آنها سر و کله زده و بعد ترس و خشمی که ممکن است با آنها همراه باشد را رها کنید.

معرفی سنگ کوارتز روتایل

کریستال کوارتز روتایل دار ما را تشویق می کند تا در روح و روان مان عمیق تر شویم تا راجع به دوگانگیِ کائنات به وضوح برسیم. در تصویر جامع تر، این تغییر قدرتمند کوارتز کمک می کند تا اهمیت واقعی آن را نسبت به چیزهای دیگر تشخیص دهید. سنگ کوارتز روتایل که مورد لطف قفل های طلایی فرشته ها قرار گرفته، یک ضدافسردگی مؤثر است چون شکست های احساسی را درمان کرده و مسیر هشیاری معنوی را پاکسازی می کند.

مفهوم سنگ کوارتز روتایل

اگر کوارتز روتایل خودش را به نحوی در زندگی تان جا داده، بدانید که آن شما را انتخاب کرده است، نه شما آن را!
این سنگ منحصربفرد با انرژی عالی، خیلی بیش تر از یک اکسسوری فشن است. کریستال کوارتز روتایل اثرات قدرتمندی در بهبود بصیرت (شهود) دارد. با ترکیب کوارتز روتایل دار و آمتیست، لابرادوریت و سودالیت انرژی ترکیبی تأثیرگذاری را بدست بیاورید که برای ارتباط مجدد با زمین و ارتعاشات شفابخش آن مفیدند.
سرعت طبیعت را با مدیتیشن های روزانه خود هماهنگ کنید و روح تان را احساس کنید که به سمت روشنی بیدار می شود. تمرین مدیتیشن با این کریستال باید با صبوری انجام شود. اصلاً قرار نیست توانایی شما برای صبر کردن سنجیده شود، بلکه قابلیت شما برای حفظ نگرش مثبت در حین انتظار کشیدن موردتوجه است.

خصوصیات شفابخش سنگ کوارتز روتایل

این سنگ خاص، یک خمیدگی اضافه شده دارد. از نظر علمی، کریستال کوارتز روتایل رشته های رنگی طلایی را از روتایل -ماده معدنی که از اکسید تیتانیوم ساخته شده- بدست می آورد. از طریق انجام مدیتیشن با این سنگ بطور روزانه عمیق تر شوید. اولین دستورکار این است که فضای مقدسی عاری از مزاحمت ها و آشفتگی ها ایجاد کنید. این محیط به حذف انرژی های منفی کمک می کند و ذهن تان را به لحظه ی حال می آورد. فقط به سنگ خیره شوید و هدف تان را درنظر داشته باشید.
هر چه بیش تر با این کریستال مدیتیشن انجام دهید، روح تان بیش تر به خود واقعی تان -که همه می شناسند و دوستش دارند- تبدیل می شود. مدیتیشن، زبانِ روح ماست و این سنگ کریستال مترجم ماست.
هر فکری که به ذهن تان خطور می کند را یادداشت کنید. آنها را تا حد امکان با جزئیات کامل بنویسید. از این سنگ برای رویارویی با احساسات واقعی و افکار منفی که شما را عقب نگه داشته اند، استفاده کنید.

خصوصیات سنگ کوارتز روتایل

با انعکاس نوری که همه رنگ های طیف را دربردارد،این کریستال وحدت (پیوستگی) و تغییر را نشان پردازی می کند.
تقویت کننده انرژی بزرگ، این سنگ، در پاکسازی عمیق روح بسیار عالی عمل می کند. برای استفاده از مزیت های جانبی می توانید قطعات کوچک تر آن را روی چاکراهای تاجی و قلب قرار دهید. بگذارید که انرژی ابدی آن سیستم را غرق کند و همه مراکز چاکراها را بالانس نماید.
خصوصیات شفابخشی کریستال کوارتز روتایل دار درخشندگی شفاف کننده ای را بیرون می کشد که روح را تعالی می بخشد و شما را با دوز روزانه تغذیه معنوی تأمین می کند.
کوارتز روتایل برای ارتباط با دنیای فیزیکی با قلمرو روح تلاش می کند یادمان بیندازد که پاهای مان را روی زمین و سرهای مان را در بهشت قرار دهیم که با فرشته ها محاصره می شود.

برای خرید روتیل کلیک کنید.

www.instagram.com/goharrafshan

09306226344

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

98 − 94 =