خواص سنگ ها, سنگ درمانی, سنگ شناسی

سنگ دلربا و خواص آن

یکی از ویژگی های چشم نواز سنگ دلربا، درخشش طبیعی این سنگ است به گونه ای که گمان می کنید که در داخل این سنگ ذراتی از طلا وجود دارد. شاید به همین دلیل باشد که نام دیگر این سنگ را “گلدستون” نهاده اند. جالب است بدانید که درخشندگی این سنگ کاملا طبیعی می باشد و جزو خواص خود سنگ به حساب می آید که این درخشندگی در زیر نور چند برابر شده و زیبایی سنگ را نیز بیشتر می کند. دلربا در رنگ های سبز تا قهوه ای مایل به سرخ مشاهده شده و در دسته سنگ های قیمتی دسته بندی می شود. سنگ دلربا به سنگ جاه طلبی نیز شهرت یافته و سنگ متولدین ماه های اردیبهشت، آبان و مهر می باشد.

سنگ دلربا و خواص آن

برخی از خواص سنگ دلربا:

بهبود اخلاق و رفتار فرد، ایجاد خوش اخلاقی و گشاده رویی، ایجاد حس شادی و نشاط، تصفیه تمامی ارگان های بدن، کاهش استرس و اضطراب، افزایش قدرت تمرکز، درمان کم رویی، متعادل سازی و تنظیم چاکرای دوم و پنجم، کاهش حساسیت و آلرژی، کاهش احساس خستگی، کاهش دادن شدت حمله های آسمی، کاهش سردردهای میگرنی، تنظیم فشار خون، بهبود افسردگی و …

نکته : ویژگی های معنوی و درمانی که برای سنگ های قیمتی در منابع و مقالات مختلف آمده است ، به طور کامل و صد در صد مورد تایید علمی و پزشکی نبوده و از کتب و منابع مختلف برداشته می شود. این اطلاعات نباید هیچگاه جایگزین تجویزهای پزشکی شوند . لذا خواهشمندیم در صورتی که بیماری خاصی دارید، برای درمان آن با سنگ های قیمتی، با پزشک معالج خود مشورت نمایید.

سنگ دلربا و خواص آن

شارژ سنگ دلربا:

یکی از ساده ترین روش ها به منظور شارژ سنگ دلربا این است که این سنگ را ماهانه یکبار به مدت 20 دقیقه در مقابل نور خورشید قرار دهید تا انرژی اولیه خود را مجددا به دست آورده و شارژ شود.

.

برای مشاهده انواع جواهرات دلربا  اینجا کلیک کنید.

www.instagram.com/goharrafshan

09306226344

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

63 + = 70