مطالب خواندنی

تعبیر دیدن تسبیح در خواب

به طور کلی دیدن تسبیح در خواب نشانه ای از خداوند و بندگی او است. اما از دیدگاه تعبیرگران و معبران می تواند معانی متفاوتی داشته باشد که در ادامه مطلب به بررسی آن پرداخته ایم.

  • تعبیر خواب تسبیح از دیدگاه امام جعفر صادق (ع):

بر طبق فرموده امام صادق (ع)، دیدن تسبیح در خواب بر 7 وجه است:

“زن ، خدمتکار ، کنیزک ، مال ، ادب و فرهنگ ، فرزند ، غلام”

  • تعبیر خواب تسبیح از دیدگاه ابن سیرین:

به همراه داشتن تسبیح در خواب به این معنی است که به شخص صاحب تسبیح غم و اندوهی می رسد، اما در آن غم و اندوه برای وی اجر و ثواب می باشد.

تعبیر گفتن تسبیح در خواب نیز این می باشد که فرد فرمان بردار دستورات الهی بوده و از غم واندوه رهایی خواهد یافت. در صورتی که فرد روزه باشد و تسبیح بگوید، بدین معنی می باشد که از گناه کردن و یا خوردن مال حرام توبه خواهد نمود.

تعبیر خواب تسبیح از دیدگاه منوچهر تهرانی:

اگر تسبیح را از دست کسی بگیرید به این معنی می باشد که شما را به کارهای خیر و نیکو و صلاح دعوت می کنند؛ ولی اگر شما به فرد دیگری تسبیح دادید، کاری را از دست می دهید.

اگر خواب ببینید که تسبیح خود را گم کرده و به دنبال آن می گردید، تعبیر آن این گونه می باشد که در معرض وسوسه و فریب شیطان قرار خواهید گرفت.

هم چنین اگر در خواب ببینید که تسبیح مرده ای پاره شد، تعبیر آن این است که مرگ یکی از دوستانتان را پیش رو خواهید داشت. چنان چه در خواب ببینید که بند تسبیح پدر و یا مادرتان پاره شده باشد، به منزله اختلافات به وجود آمده بر سر مسائل اعتقادی میان فرزندان و خانواده است.

تعبیر خواب تسبیح از دیدگاه جابر مغربی:

تعبیر دیدن تسبیح در خواب از دیدگاه جابر مغربی، به معنی خدمتکار است که اگر مهره های آن به رنگ سبز یا سفید باشند، به معنی خدمتکار مصلح می باشد.

دیدن تسبیح زرد رنگ در خواب، به این معنی است که صاحب خدمتکاری بیمار می شوید.

دیدن تسبیح سیاه رنگ نیز اشاره بر خدمتکاری بداخلاق خواهد داشت.

.

برای مشاهده انواع تسبیح  اینجا کلیک کنید.

www.instagram.com/goharrafshan

09306226344

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

+ 45 = 46