مطالب خواندنی, مقالات

تست شخصیت شناسی

در طسر شما تصویری از 6 درخت مختلف را مشاهده می کنید. کاری که باید انجام دهید این است که یکی  از این درخت ها را که بیشتر دوست دارید، انتخاب نمایید. پس از آن به نتایج تست رفته و توضیح  آن را با دقت بخوانید.

تست شخصیت شناسی

  • درخت شماره 1:

افرادی که جذب این درخت می‌شوند، نگاهی بسیار رمانتیک به دنیا دارندو آدم‌ها دارند. آن‌ها به زندگی و اکثر اتفاقات آن خوش بین هستند و بسیار معتقد به تعامل با مردم از در عشق و دوستی هستند.

  • درخت شماره 2:

افرادی که این درخت را انتخاب می‌کنند تیپ اخلاقی جالبی دارند و خلاق هستند. با این حال، این لزوماً به این معنا نیست که آن‌ها از نظر زمینه کاری حتما هنر یا موسیقی کار می‌کنند.

  • درخت شماره 3:

افرادی که به سمت این درخت کشیده می‌شوند، افرادی بسیار دلسوز و فهمیده هستند که اغلب نقش مادر یا پدر را بر عهده می‌گیرند. به همین دلیل، آن‌ها معمولا با کودکان یا حیوانات بسیار خوب و مهربان هستند.

  • درخت شماره 4:

افرادی که جذب این درخت می‌شوند هرگز از بیان نظرات خود نمی‌ترسند و بسیار شجاع هستند. آن‌ها افراد ساده‌ای هستند که همیشه رو بازی می‌کنند. این افراد برای رسیدن به آنچه می‌خواهند اخلاقیات را زیر پا نمی‌گذارند و بسیار به آن معتقد هستند.

  • درخت شماره 5:

افرادی که این درخت را انتخاب می‌کنند سطح انرژی بالایی دارند. آن‌ها کاملاً پرحرف و خوش برخورد هستند و عاشق انجام فعالیت‌های مختلف و انرژی بر هستند. به این افراد اصطلاحا بیش فعال می‌گویند و بسیار به فعالیت‌های دست جمعی و گروهی علاقه‌مند هستند.

  • درخت شماره 6:

افرادی که این درخت را انتخاب می‌کنند، دمدمی مزاج و بازیگوش هستند. آن‌ها حس کودکانه‌ای نسبت به خود دارند که افراد را به خود جذب می‌کند. معمولا چهره‌ای شیرین دارند و کمتر افرادی جذب این ویژگی آن‌ها نمی‌شود.

.

برای مشاهده انواع نگین سنگی  اینجا کلیک کنید.

www.instagram.com/goharrafshan

09306226344

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

88 + = 98