دانستنی ها, مطالب خواندنی, مقالات

انتخاب جواهرات مناسب با فرم صورت

همان طور که می دانید انتخاب جواهرات مناسب با فرم صورت دارای اهمیت بسیار زیادی می باشد. در انتخاب جواهرات علاوه بر توجه به رنگ پوست، باید بدانید که فرم صورتتان به چه صورتی می باشد تا بتوانید بهترین نوع جواهرات را انتخاب کرده و جذابیت چهره خود را افزایش دهید. در ادامه با ما همراه باشید تا شما را با انواع فرم های صورت و جواهرات مناسب با هر فرم، آشنا کنیم.

  • فرم صورت بیضی:

در صورتی که زاویه پیشانی، چانه و گونه شما در یک راستا قرار می گیرد، شما دارای فرم صورت بیضی هستید. اگر فرم صورت شما بیضی شکل می باشد، شما فرد بسیار خوش شانسی هستید. چرا که تمامی مدل های جواهرات و زیورآلات به شما می آید و شما می توانید مدل های متنوعی را انتخاب کرده و محدودیتی در انتخاب مدل جواهرات نخواهید داشت.

  • فرم صورت قلب:

اگر شما پیشانی پهن و چانه نوک تیز و کوتاهی دارید، فرم صورت شما به صورت قلبی می باشد. برای افرادی که دارای صورت قلبی شکل هستند، انتخاب گوشواره هایی با آویز کوتاه و گردنبندهای کوتاه بهترین گزینه می باشد. انتخاب این سبک از جواهرات به چهره شما جذابیت خاصی را خواهد بخشید.

  • فرم صورت دایره:

اصولا افرادی که صورتی دایره ای شکل دارند، دارای پیشانی کوتاه و چانه ای کوچک می باشند. بهترین انتخاب برای این افراد گوشواره های آویزی که دارای زاویه هستند (مثل گوشواره های مربع شکل) می باشد. انتخاب گوشواره های بلند و یا گردنبند هایی که دور گردن می پیچند و کاملا آن را احاطه می کنند نیز برای این افراد بسیار مناسب است.

انتخاب جواهرات مناسب با فرم صورت

  • فرم صورت الماس:

افرادی که فرم صورت آنها به صورت الماسی شکل است، صورتی کشیده و چانه ای نوک تیز دارند. به طور کلی این افراد نباید از گوشواره ها و گردنبند های بلند استفاده کنند چرا که این سبک از جواهرات، صورتشان را کشیده تر نشان خواهد داد. گوشواره های میخی و یا گوشواره هایی با آویز کوتاه و هم چنین گردنبندهای کوتاه، گزینه های انتخابی مناسبی برای این دسته از افراد می باشند.

  • فرم صورت مربع:

اگر گوشه پیشانی و فک شما تیز است و به صورت کلی طول و عرض صورتتان باهم برابر است، شما دارای فرم صورت مربعی هستید. بهتر است که از جواهراتی استفاده کنید که زاویه های تیز صورت شما را نرم تر نشان می دهند انتخاب گوشواره های گرد و دایره ای شکل و یا گردنبند بلندی که فرم پلاک آن نیز دایره وار باشد، بسیار مناسب بوده و باعث می شود که چشم افراد به روی زاویه های تیز صورت شما متمرکز نشود.

  • فرم صورت مستطیل:

در صورتی که صورت شما کشیده باشد و زاویه پیشانی و فک شما هم اندازه باشد، فرم صورتتان مستطیلی شکل است. استفاده کردن از جواهراتی همچون گردنبندهای کوتاه و یا گوشواره های میخی برای این افراد بسیار مناسب است. انتخاب این نوع از جواهرات باعث می شود که کشیدگی صورت شما کمتر به نظر بیاید و صورت شما را کوچک تر و زیباتر نشان دهد.

 

برای مشاهده انواع مدل‌های جواهرات  اینجا کلیک کنید.

www.instagram.com/goharrafshan

09306226344

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

40 + = 41