خواص سنگ ها, سنگ درمانی, سنگ شناسی

آشنایی با سنگ اودیالیت

سنگ اودیالیت سنگی بسیار نادر و کمیاب می باشد که برای اولین بار در سال 1819 در گرینلند کشف شده و به دلیل رنگ آمیزی بی نظیری که دارد به شهرت و محبوبیت رسیده است. سنگ اودیالیت معمولا در رنگ های زیبایی هم چون بنفش، قرمز، صورتی، آبی، زرد و قهوه ای مشاهده می شود. سختی سنگ اودیالیت بین 5 تا 5/5 درجه در مقیاس موهس بوده و بیشتر در مناطقی از قبیل گرینلند، روسیه، ماداگاسکار، کانادا و ایالت متحده یافت می شود. جالب است بدانید که این سنگ به عنوان یک ماده معدنی جمع آوری شده و به عنوان سنگ معدن زیرکونیوم مورد استفاده قرار می گیرد.

خواص سنگ اودیالیت:

کمک به بهبود بیماری های قلبی، کمک به تقویت استخوان ها و سیستم اسکلتی بدن، افزایش اعتماد به نفس، رهایی از احساسات منفی نظیر ترس و خشم و عصبانیت و اندوه و …

نکته : ویژگی های معنوی و درمانی که برای سنگ های قیمتی در منابع و مقالات مختلف آمده است ، به طور کامل و صد در صد مورد تایید علمی و پزشکی نبوده و از کتب و منابع مختلف برداشته می شود. این اطلاعات نباید هیچگاه جایگزین تجویزهای پزشکی شوند . لذا خواهشمندیم در صورتی که بیماری خاصی دارید، برای درمان آن با سنگ های قیمتی، با پزشک معالج خود مشورت نمایید.

.

برای مشاهده سنگ های تزئینی  اینجا کلیک کنید.

www.instagram.com/goharrafshan

09306226344

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 + 5 =