خواص سنگ ها, سنگ درمانی, سنگ شناسی

آشنایی با سنگ آپوفیلیت

آپوفیلیت یک سنگ زیبا، کمیاب و سرشار از انرژی معنوی می باشد و از آنجا که شباهت زیادی به برگ دارد،  نام خود را از یک کلمه یونانی به معنی “برگ” گرفته است. این سنگ در رنگ های مختلف و به شکل هرم هایی زیبا و دوست داشتنی مشاهده شده است. البته ناگفته نماند که رایج ترین رنگ این سنگ در واقع رنگ سبز روشن و یا کریستال های بی رنگ هستند.

معادن و منابع این سنگ کمیاب و نادر در کشورهایی نظیر آلمان، اسکاتلند، ایرلند، نروژ، برزیل، ژاپن، هند و سراسر آمریکا قرار گرفته است. جالب است بدانید که از این سنگ و هرم های تشکیل دهنده آن می توانید برای غیب گویی نیز استفاده نموده و به پیشگویی بپردازید و از وقایع آینده باخبر شوید!

آشنایی با سنگ آپوفیلیت

خواص سنگ آپوفیلیت :

انتقال انرژی و شادابی به محیط اطراف، کاهش استرس و اضطراب، از بین بردن افکار منفی از ذهن، ایجاد حس آرامش، تحریک چاکرای چشم سوم، رفع انسداد و پاکسازی چاکرای تاج، تقویت چاکرای چشم سوم (با قرار دادن هرم این سنگ بر روی پیشانی)، از بین رفتن انرژی های منفی از محیط، دور نمودن حس ترس و افسردگی و استرس از محیط، افزایش قدرت تمرکز، افزایش قدرت تجزیه و تحلیل مسائل مختلف و رسیدن به حقیقت، منظم کردن الگوی خواب شبانه و …

نکته : ویژگی های معنوی و درمانی که برای سنگ های قیمتی در منابع و مقالات مختلف آمده است ، به طور کامل و صد در صد مورد تایید علمی و پزشکی نبوده و از کتب و منابع مختلف برداشته می شود. این اطلاعات نباید هیچگاه جایگزین تجویزهای پزشکی شوند . لذا خواهشمندیم در صورتی که بیماری خاصی دارید، برای درمان آن با سنگ های قیمتی، با پزشک معالج خود مشورت نمایید.

.

برای مشاهده انواع سنگ راف  اینجا کلیک کنید.

www.instagram.com/goharrafshan

09306226344

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

75 − = 65