خواص سنگ ها, سنگ درمانی, سنگ شناسی

آشنایی با خواص سنگ آلبیت

آلبیت سنگ جواهری بسیار ناشناخته و کمیاب است که دارای فرمول شیمیایی NaAlSi3O8 بوده و متعلق به گروه فلدسپارها می باشد. در ترکیب سنگ آلبیت ، سدیم نیز به چشم می خورد. آلبیت نام خود را از کلمه “آلبوس” که به معنی سفید می باشد ، گرفته است و جالب است بدانید که اکثرا به رنگ سفید نیز مشاهده می شود. این سنگ دارای درجه سختی بین 6 تا 5/6 است. سنگ آلبیت دارای خواص جالب و زیادی می باشد که در ادامه به بررسی این خواص خواهیم پرداخت.

سنگ آلبیت با چاکرای چشم سوم در ارتباط است و به متعادل سازی و رفع انسداد از این چاکرا کمک می کند. هم چنین به همراه داشتن سنگ آلبیت باعث از بین رفتن حس ترس از چیزهای ناشناخته نیز می شود. به برخی از افراد که به  اختلال دو قطبی مبتلا هستند پیشنهاد می شود تا سنگ آلبیت را همواره همراه خود داشته باشند.

آشنایی با خواص سنگ آلبیت

این سنگ خواص درمانی زیادی را نیز دارا می باشد. مثلا به زنانی که دچار افسردگی پس از زایمان شده اند توصیه می شود که از خواص سنگ آلبیت و تاثیرات مثبت آن غافل نشوند. آلبیت هم چنین به بهبود بیماری های مربوط به دستگاه گردش خون، بیماری های عضلانی و بیماری ها و اختلالات چشمی، بیماری آلزایمر وبیماری های مغزی نظیر پارکینسون کمک کرده و هم چنین سبب تقویت سیستم ایمنی و سیستم تنفسی بدن نیز می شود.

افزایش اعتماد به نفس ، افزایش عزت نفس ، افزایش حس شجاعت ، بهبود توانایی های فردی در افراد ، بهبود ارتباطات اجتماعی ، افزایش حس همکاری ، ایجاد روابط محترمانه میان افراد ، کاهش حس اضطراب و استرس ، کمک به جذب مواد مغذی در بدن ، تقویت ذهن ، افزایش تمرکز ، از بین رفتن سر در گمی ها و … از جمله خواص دیگر سنگ آلبیت هستند.

نکته : ویژگی های معنوی و درمانی که برای سنگ های قیمتی در منابع و مقالات مختلف آمده است ، به طور کامل و صد در صد مورد تایید علمی و پزشکی نبوده و از کتب و منابع مختلف برداشته می شود. این اطلاعات نباید هیچگاه جایگزین تجویزهای پزشکی شوند . لذا خواهشمندیم در صورتی که بیماری خاصی دارید ، برای درمان آن با سنگ های قیمتی ، با پزشک معالج خود مشورت نمایید.

برای مشاهده انواع سنگ راف  اینجا کلیک کنید.

www.instagram.com/goharrafshan

09306226344

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

52 − = 45