جواهرات و زیورآلات, مطالب خواندنی

گران ترین جواهرات دنیا (1)

در این مقاله قصد داریم تا چند مورد از گران ترین جواهرات دنیا را به شما معرفی نماییم. با ما همراه باشید.

  • گراف صورتی:

این گونه گفته می‌شود که گراف صورتی گران‌ترین قطعه جواهر در دنیا می باشد. این الماس گرانبها در سال ۲۰۱۰، به قیمت گزاف ۴۶ میلیون تومان فروخته شد. جالب است بدانید که  هر قیراط از این الماس ۱.۸۵ میلیون دلار قیمت دارد.

گران ترین جواهرات دنیا

  • الماس قلب اقیانوس:

این گردنبند الماس زیبا یک کپی دقیق از جواهر تایتانیک می باشد که  گران‌ترین جواهری است که تاکنون در مراسم اسکار استفاده شده‌است. قیمت این گردنبند یاقوت کبود چیزی در حدود 20 میلیون دلار برآورد شده است.

گران ترین جواهرات دنیا

  • تاج زمرد و الماس:

این تاج یک ردیف زمرد صیقلی و مروارید شکل با وزن حدود ۵۰۰ قیراط دارد و یک خریدار گمنام برای آن ۱۲.۷۶ میلیون دلار پرداخته است.

گران ترین جواهرات دنیا

  • گردنبند پلنگی والیس سیمپسون:

این جواهر که در مقطعی از زمان به شاه ادوارد هشتم تعلق داشت، به قیمت ۱۲ میلیون دلار فروخته شد و شایعات حاکی از آن است که خریدار آن مدونا بوده‌است.

گران ترین جواهرات دنیا

  • الماس کولینان:

این انگشتر با الماس آبی در مزایده‌ی فروش نیمسال ۲۰۰۹ ساتبیز در ژنو ثابت کرد محبوب عده‌ی کثیری می باشد و توانست قیمت هنگفت ۹.۶۹ میلیون دلار را از آن خود کند.

گران ترین جواهرات دنیا

  • گردنبند ماری آنتوانت:

این گردنبند به ماری آنتوانت، فرزند ماری ترزا، شهبانو، و فرانسیس اول، پادشاه اتریش تعلق دارد و قیمت آن ۳.۷ میلیون برآورد شده‌است.

گران ترین جواهرات دنیا

  • انگشتر لارنس گراف:

لارنس گراف، جواهرساز انگلیسی این انگشتر را در مزایده‌ی کریستیز به قیمت ۲.۶ میلیون دلار خرید. این انگشتر به خاطر رنگ شاه بلوطی الماسی که در وسط آن است و حتی به خاطر شکل هشت وجهی‌اش که کمیاب‌تر است، بسیار خاص و منحصر به فرد است.

گران ترین جواهرات دنیا

.

برای مشاهده سینه ریزهای فروشگاه  اینجا کلیک کنید.

www.instagram.com/goharrafshan

09306226344

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

23 + = 27