اخبار

بدست آوردن سایز حلقه شخص دیگر

چگونه سایز حلقه شخص دیگری را بدست آوریم؟

برای هدیه دادن حلقه و انگشتر به کسی، در ابتدا لازم است که سایز او را بدانید در حالیکه آن شخص متوجه نشود. چند راه حل وجود دارد :

می توانید با سوال از دوستان نزدیکش اطلاعاتی را بدست بیاورید. امتحانش ضرر ندارد. منتها قبلش مطمئن شوید که سوپرایزتان را لو نخواهند داد.
از یکی از دوستان نزدیکش که دستان مشابهی به هم دارند، کمک بگیرید. از او بخواهید که حلقه را امتحان کند و یا سایز انگشت او را بگیرید. البته این را نیز در نظر داشته باشید که اندازه حلقه ها می تواند بسیار متفاوت باشد. پس بسیار دقت کنید.
می توانید از خود شخص کمک بگیرید، به این صورت که به او بگویید میخواهم برای فلانی انگشتر ارزان قیمت هدیه بدهم و نمی دانم سایزش چند است. اما احتمالا هم سایز انگشت تو باشد. و به این صورت با در دست کردن انگشتر، انتخاب دقیق تری را خواهید داشت. و یا این مراحل، به صورت غیر مستقیم از طرف یکی از دوستانش از وی پرسیده شود.
یکی از حلقه هایش را که همیشه در دست ندارد، بردارید و به طلا فروشی بروید و به راحتی سایزش را به دست خواهید آورد.
با دقت به دستان خود و طرف مقابل نیز، می توانید سایز حلقه را بدست آورید. به این صورت که انگشتی از خود را که بسیار مشابه و نزدیک به انگشت حلقه او می باشد پیدا کنید و با رفتن به طلا فروشی و کمک از آنان، می توانید سایز مناسب انگشتر را برای دست همسر و یا دوست خود انتخاب کنید.
از بهترین روش ها، دست کردن حلقه ی شخصی است که می خواهید هدیه را به او دهید. با این روش همیشه سایز انگشت او را همراه خود خواهید داشت.

برای مشاهده انواع حلقه  اینجا کلیک کنید.

www.instagram.com/goharrafshan

09306226344

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

+ 16 = 18