مطالب خواندنی

معرفی برند پیاژه

جالب است بدانید که ” پیاژه ” یک شرکت سوئیسی در زمینه تولید کالاهای لوکس می باشد که در ساخت ساعت و جواهرات تخصص کافی را دارا می باشد. این شرکت در سال 1874 در روستای “لا کت او فه” توسط شخصی به نام ” ژرژ پیاژه” تاسیس شد.

شرکت پیاژه در ابتدا به ساخت ساعت های مچی و بعد از آن به ساخت جواهرات فاخر شهرت دارد. از آنجا که شخص پیاژه به طرح های سنتی و قدیمی و در عین حال فانتزی علاقه خاصی داشت، تم ساخت جواهرات این شرکت نیز اغلب با همین طرح ها می باشد. شرکت پیاژه به لطف  افراد مشهوری همچون “ژاکی کندی”، “جینالولو بریجیدا” و “اندی وارل” و هم چنین در اختیار داشتن بهترین کارگاه جواهرسازی ژنو و تلاش و پشتکار فراوان به سرعت شهرت جهانی یافت.

امروزه، افتخار پیاژه این است که مفاهیم دنیای قدیم را با طراحی‌های مدرن خود درهم آمیخته، که بسیار شیک و برجسته‌ هستند. یکی از مشهورترین کلکسیون های این برند، گل رُز (Piaget Rose Collection) می باشد که در واقع تبدیل به طرح مشخصه پیاژه شده است. برای برند پیاژه کیفیت الماس های مورد استفاده در ساخت جواهرات به شدت اهمیت داشته و از بهترین و بی نظیر ترین الماس ها در ساخت جواهرات خود استفاده می کند. . جالب است بدانیک که در ساخت محصولات برند پیاژه، تمامی سنگ‌ها با دست تراشیده، میزان و سوار می‌شوند.

پیاژه از سال ۱۹۵۷ اولین فعالیت خود را آغاز نمود و این برند با تولید ساعت های مردانه سبک و ظریف با ضخامت ۲ میلی متر و تولید مسطح ترین مکانیزم خودکار دنیا با ضخامت ۳.۲ میلی متر که در رکوردهای گینس ثبت شد و استانداردی جدید در این صنعت تعریف و پایه گذاری کرد، آغاز شد و خلاقیت هنرمندانه خود را به جهانیان اثبات کرد.

ساخت ساعت در سال 1979، به عنوان یکی از امضا های این برند شهرت جهانی پیدا نمود. در سال‌ ۱۹۹۰ نیز این برند کلکسیون‌ های جدیدی از جمله پوسسیون، تانگارا، لایم لایت و میس پروتکل مجهز به بندهای قابل تعویض را به بازار عرضه نمود و در زمینه ساعت‌های مچی، پیاژه مدل آلتیپلانو را ارائه کرد. این جواهرات از جنس طلای زرد و سفید بوده و با الماس های پرنسس، برلیان و مارکیز و سنگ های قیمتی رنگی تزئین شده اند .

شبکه خرده‌ فروشی برند پیاژه در بیش از ۷۰ کشور جهان فعال است و در کنار فروش آنلاین محصولات که در سال‌ های اخیر از طریق فروشگاه آنلاین طلا و جواهر این برند ایجاد شده است، خرید اینترنتی طلا و جواهر خاص این برند و بیش از هر چیز ساعت های بینظیر آن را با مدیریت عالی هدایت می کند.

.

برای مشاهده انواع گردنبندهای نقره فروشگاه  اینجا کلیک کنید.

www.instagram.com/goharrafshan

09306226344

 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

64 − = 57