جواهرات و زیورآلات

ست کردن جواهرات رزگلد با رنگ لباس

همان گونه که در مقاله های قبل به طور کامل توضیح داده شد، رزگلد طلای خالص نیست و از مخلوط کردن مس با طلای زرد طبیعی تولید می شود.

جالب است بدانید که یکی از خاص ترین قابلیت های جواهرات رزگلد این می باشد که تقریباً با هر چیزی به خوبی ست می شود. در ادامه مطلب، چند ترکیب رنگی را به شما معرفی می کنیم که در کنار گردنبند رزگلد، یک استایل عالی را برای شما به ارمغان خواهد آورد.

گردنبند رزگلد معمولا با لباس هایی به رنگ سفید، خاکستری روشن، مشکی و بژ به خوبی ست می شود. رنگ های دیگری که در کنار گردنبند رزگلد خیره کننده به نظر می رسند، عبارتند از: زرد، آبی، سرمه ای، آبی آسمانی، سبز نعنایی، آبی و رز تیره. برای بهترین ترکیب، لکه های رژگونه ای، رنگ های بژ و صورتی شنی را با جواهرات زیبای رزگلد ترکیب نمایید.

ست کردن جواهرات رزگلد با رنگ لباس

چه لباس هایی با گردنبند رزگلد به خوبی ست می شود؟

  • رنگ های خنثی روشن: رنگ های برهنه و رژگونه

یکی از ساده‌ ترین راه ها برای هماهنگی با جواهرات رزگلد، ست کردن آن با رنگ‌ های مشابه برای ایجاد ظاهری تک رنگ است. سعی کنید با گردنبند و گوشواره های رزگلد خود یک ژاکت یا تاپ به رنگ رژگونه نیز بپوشید.

  • رنگ های خنثی تیره: سیاه، خاکستری و دریایی

ترکیب گردنبند رزگلد با رنگ خنثی تیره مانند سرمه ای، ظاهری مدرن و زیبا را به شما خواهد بخشید. زیورآلات رزگلد خود را هم چنین می توانید با لباس های جین تیره ست کنید تا ظاهر راحتی داشته باشید.

  • رنگ های روشن: سبز آبی و مرجانی

این رنگ های روشن ظاهری تازه را به شما می بخشد و ترکیبی عالی برای سبک ست های مناسب تعطیلات شما ایجاد می کند. توصیه می کنیم بهار و تابستان امسال یک لباس تابستانی با گردنبند رزگلد بپوشید.

ست کردن جواهرات رزگلد با رنگ لباس.

برای مشاهده انواع حلقه رزگلد  اینجا کلیک کنید.

www.instagram.com/goharrafshan

09306226344

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

− 1 = 2