مطالب خواندنی

ساعت هوشمند لویی ویتون

شاید برای شما هم جالب باشد که بدانیدکه لویی ویتون هم به جمع تولیدکنندگان ساعت‌های هوشمند پیوست! این شرکت فرانسوی مشهور که از سرشناس ترین برندهای دنیای مُد و فشن (با درآمد سالانه ای در حدود 10 میلیارد دلار) می باشد و  بیش از ۱۶۰ سال از تأسیس آن می‌گذرد، اولین ساعت هوشمند خود با نام Tambour Horizon را معرفی نمود.

این ساعت مثل اکثر ساعت‌های هوشمند مبتنی بر اندروید ور، از تراشه‌ی اسنپدراگون ۲۱۰۰ استفاده می‌کند. ساعت هوشمند لویی ویتون، بدنه‌ای گرد با قطر ۴۲ میلی‌متر و ضخامت ۱۲.۵ میلی‌متر دارد. همچنین از 4 گیگابایت فضای ذخیره سازی و 512 مگابایت رَم برخوردار بوده و اطلاعات را روی یک صفحه AMOLED گرد 1.2 اینچی با رزولوشن 390 در 390 پیکسل نمایش می دهد. لازم به ذکر است تَمبور هورایزن انرژی خود را از یک باتری 300 میلی آمپری تامین می کند که احتمالاً برای کاربری یک روزه کفایت خواهد کرد. مشخصات فنی «Louis Vuitton Tambour Horizon» در حد و اندازه های اسمارت واچ های اندرویدی موجود در بازار بوده و با چیپست اسنپدراگون Wear 2100 و سیستم عامل «Android Wear 2.0»، در رده ساعت هایی مانند «هوآوی واچ 2» قرار می گیرد.

لویی ویتون برای ساعت هوشمند خود دو اپلیکیشن اختصاصی نیز در نظر گرفته که یکی از آنها به نام «My Flight» اطلاعات مربوط به سفرهای هوایی کاربر را مدیریت می کند و دیگری با نام «City Guide»، پیشنهادات مختلفی در زمینه های مقاصد تفریحی، اقامتی و تجاری را به مالک ارائه می کند. گفتنی است قیمت مدل پایه با قاب استیل ضد زنگ 2450 دلار بوده و برای نسخه مشکی رنگ تا 2900 دلار افزایش خواهد یافت؛ البته چنین قیمتی برای ساعت هوشمندی که از سنسور ضربان قلب بی بهره است، خصوصاً وقتی آن را با قیمت 200 دلاری «LG Watch Style» مقایسه می کنیم، بسیار بالا به نظر می رسد. هرچند مطمئناً اسمارت واچ لوکسی که در پشت و جلو از یاقوت کبود پوشانده شده و توسط یکی از برندهای مشهور مد و فشن فرانسوی تولید می شود، مشتریان خاص خود را نیز خواهد داشت.

ساعت هوشمند لویی ویتون

ساعت هوشمند لویی ویتون

ساعت هوشمند لویی ویتون

.

برای مشاهده انواع مدل‌های ساعت اینجا کلیک کنید.

www.instagram.com/goharrafshan

09306226344

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

+ 8 = 15