مطالب خواندنی, مقالات

برند هری وینستون

اگر شما نیز جزو طرفداران طلا و جواهرات هستید، پس حتما نام برند “هری وینستون” را شنیده اید. هری وینستون در حقیقت یک جواهر فروش خوش فکر آمریکایی موفق به راه اندازی یک کسب و کار کوچک در زمینه جواهرات شد و سرانجام در سال 1932 نیز موفق به افتتاح شرکت بزرگ خود خود شد و توانست روند جدیدی را در پیش گیرد. شرکت هری وینستون توانست انقلابی را در صنعت الماس و به دنبال آن در صنعت طلا و جواهرات ایجاد نماید. می توان گفت که حدود 6 دهه است که شرکت جواهرسازی هری وینستون بخشی از جواهرات بازیگران هالیوود را تامین نموده است. باعث افتخار است که بدانیدکه نایب رییس این شرکت جواهرسازی، یک بانوی ایرانی به نام گلبرگ پارس تبار می باشد.

جالب است بدانید که هری وینستون اولین شرکت جواهرسازی بود که در سال 1943، جواهرات خود را به “جنیفر جونز” که نامزد جایزه بهترین بازیگر زن اسکار بود، قرض داد و بدین صورت استاندارد جدیدی برای تیپ و استایل سلبریتی ها ایجاد نمود و تبدیل به برندی بسیار محبوب در میان سلبریتی ها شد.

این شرکت جواهرسازی معروف دارای 8 شعبه در آمریکا (نیویورک ، بورلی هیلز، لاس وگاس، دالاس، هونولولو، بال هاربر، شیکاگو)، پنج شعبه در ژاپن (سه شعبه در توکیو، یک شعبه در اوساکا و یک شعبه در ناگویا)، دو شعبه در چین (پکن و شانگ های)، یک شعبه در انگلستان (لندن)، یک شعبه در تایوان (شهر تایپه) و یک شعبه در فرانسه (پاریس) می باشد.

برخی از نمونه های طلا و جواهرات این شرکت را در زیر مشاهده خواهید کرد:

برند هری وینستون

برند هری وینستون

برند هری وینستون

برند هری وینستون.

 

برای مشاهده انواع مدل های جواهرات اینجا کلیک کنید.

www.instagram.com/goharrafshan

09306226344

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

− 3 = 6