خواص سنگ ها, سنگ درمانی, سنگ شناسی

آشنایی با سنگ موزانایت

موزانایت سنگی بسیار کمیاب و نادر با ساختاری کریستالی و درخشان می باشد که از لحاظ ظاهری شباهت بسیار زیادی به الماس دارد. البته از آن جایی که سنگ موزانایت در آزمایشگاه ها و به صورت مصنوعی نیز تولید می شود، نسبت به الماس از قیمت بسیار پایین تری برخوردار است. این سنگ زیبا معمولا به صورت بی رنگ موجود است که در صورتی که در معرض نور قرار بگیرد، نوری همانند رنگین کمان را از خود پخش خواهد نمود. البته موزانایت در رنگ های دیگری همچون زرد، سبز، سیاه و آبی بسیار زیبایی نیز وجود دارد. جالب است بدانید که منبع اصلی سنگ موزانایت در منطقه آریزونا قرار گرفته است. این سنگ از نظر خواص درمانی همانند سنگ زمرد عمل می کند. در حقیقت این گونه می توان گفت که سنگ موزانایت و زمرد هر دو به عنوان سنگ صلح شناخته شده می باشند و در ایجاد احساس خوشبختی در زندگی موثر هستند.

آشنایی با سنگ موزانایت

خواص فیزیکی و متافیزیکی سنگ موزانایت:

تطهیرکننده روح، افزایش قدرت تمرکز، محافظت از افراد در ملاقات ها و محیط های جدید، مناسب جهت مدیتیشن، تقویت انرژی قلبی و ایجاد حس خوب در فرد، بهبود مشکلات جسمی و روحی، بهبود بیماری افسردگی و …

نحوه نگهداری از سنگ موزانایت و پاکسازی آن:

لازم به ذکر است که بدانید که این سنگ زیاد چربی و روغن را به خود جذب نمی کند و همانند الماس نیاز به پاکسازی مداوم نخواهد داشت. هر زمان که متوجه شدید که درخشندگی این سنگ کاهش یافته است، می توانید به منظور پاکسازی آن از مواد شوینده ملایم استفاده کنید یا مسواک و یا حوله بسیار نرمی را که آغشته به پاک کننده های غیر اسیدی و بدون بو می باشد را به آرامی بر روی سنگ کشیده و سپس با آب سرد آبکشی نمایید و در انتها سنگ را به طور کامل خشک کنید.

آشنایی با سنگ موزانایت

.

برای مشاهده انواع مدل های نگین اینجا کلیک کنید.

www.instagram.com/goharrafshan

09306226344

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

62 − = 56