خواص سنگ ها, سنگ درمانی, سنگ شناسی

آشنایی با سنگ لعل سبز

سنگ لعل سبز یا دمانتوئید، به خانواده گارنت تعلق داشته و یک سنگ جواهر کمیاب  و سبز رنگ می باشد که دارای درخشش خاص و بسیار زیبایی است. لازم به ذکر است که لعل سبز، یکی از باارزش ترین و گران قیمت ترین سنگ های خانواده گارنت می باشد که از درجه سختی بسیار بالایی برخوردار است و به همین دلیل به منظور ساخت انواع مدل های جواهرات مورد استفاده قرار می گیرد.

سنگ لعل سبز یا همان دمانتوئید، برای اولین بار در کشور روسیه کشف شد و به دلیل اینکه رنگ آن بسیار شبیه به رنگ زمرد بود، در ابتدا این سنگ با زمرد اشتباه گرفته می شد. هم اکنون منابع و معادن این سنگ زیبا در کشورهایی نظیر افغانستان، ایتالیا، ایران، چین، کره، زئیر و ایالات متحده آمریکا وجود دارد.

آشنایی با سنگ لعل سبز

خواص سنگ لعل سبز:

محافظت نمودن از افراد در حین سفر، محافظت از افراد در برابر حوادث ناگوار، درمان بیماری افسردگی، تجربه داشتن خوابی راحت و آرام، بهبود بیماری های کبدی، کاهش خونریزی زخم ها، درمان بیماری های عفونی، مسمومیت های خونی و بیماری های مربوط به قلب و ریه، افزایش میزان خلاقیت و درک افراد، موفقیت بخشیدن به کسب و کار و …

نکته : ویژگی های معنوی و درمانی که برای سنگ های قیمتی در منابع و مقالات مختلف آمده است ، به طور کامل و صد در صد مورد تایید علمی و پزشکی نبوده و از کتب و منابع مختلف برداشته می شود. این اطلاعات نباید هیچگاه جایگزین تجویزهای پزشکی شوند . لذا خواهشمندیم در صورتی که بیماری خاصی دارید، برای درمان آن با سنگ های قیمتی، با پزشک معالج خود مشورت نمایید.

.

برای مشاهده انواع  جواهرات عقیق سبز  اینجا کلیک کنید.

www.instagram.com/goharrafshan

09306226344

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

20 − 11 =