جواهرات و زیورآلات

آشنایی با برند بوشرون (Boucheron)

بُوشْرونْ  (Boucheron) یک برند طلا و جواهر و ساعت فرانسوی می باشد که در سال ۱۸۵۸ توسط فردی به نام “فردریک بوشرون” تاسیس شد و با افتتاح اولین فروشگاه خود درزمان امپراتوری دوم فرانسه، شروع بکار نمود. او آتلیه خود را در سال ۱۸۶۶ خلق کرد و یک سال بعد در نمایشگاه جهانگردی موفق به کسب مدال طلا شد.

در سال ۱۸۹۳، بوشرون یک فروشگاه در مسکو افتتاح نمود که بعداً (در سال 1991) به سن پترزبورگ منتقل شد. در سال ۱۹۰۳ یک فروشگاه در لندن و یک دفتر در نیویورک را تاسیس نمود.  وی فروشگاه های بیشتری را در سال ۱۹۷۳ در ژاپن ، سال ۲۰۰۵ در دبی و سرانجام در سال ۲۰۰۶ در هنگ کنگ و کوالالامپور افتتاح کرد.

شاید یکی از وجه تمایز بوشرون را مشتریان آن باید دانست. مشتریانی که از سراسر جهان به این شرکت معروف سفارش ساخت جواهرات داده اند و در لیست بلند بالای این شرکت اسامی بسیار بزرگ و معروفی دیده می شود که از جمله آنها می توان تزار الکساندر دوم، مهاراجه بوپیندر سینگ، ملکه فریده مصر و ملکه الیزابت دوم را نام برد.

بوشرون یک تجارت نسبتا خانوادگی بود. پس از درگذشت بنیانگذار آن فردریک بوشرون در سال ۱۹۰۲ ، فرزندان وی این حرفه را به دست گرفتند.

این شرکت دارای ۳۴ بوتیک در سراسر جهان و یک وب سایت تجارت الکترونیکی آنلاین است که در سال ۲۰۰۷ راه اندازی شد و فروش تخمینی شرکت (در سال ۲۰۱۰/۲۰۱۱) ۵۰ میلیون یورو در سال و ۵ میلیون یورو در ساعت بود.

آشنایی با برند بوشرون (Boucheron)

آشنایی با برند بوشرون (Boucheron)

 

آشنایی با برند بوشرون (Boucheron)

آشنایی با برند بوشرون (Boucheron).

برای مشاهده انواع سرویس زنانه اینجا کلیک کنید.

www.instagram.com/goharrafshan

09306226344

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

8 + 2 =