ادعیه و حرزهای مجرب

آثار و برکات سوره حشر

سوره حشر پنجاه و نهمین سوره قرآن کریم می باشد که 24 آیه دارد. حضرت محمد (ص) فرموده اند: “اسم اعظم خداوند در شش آیه آخر سوره حشر است.” ما نیز در این مقاله قصد داریم تا آثار و برکات خواندن سوره حشر را بررسی نماییم. با ما همراه باشید.

  • شفا یافتن بیماران:

در روایتی از حضرت محمد (ص) نقل شده است: ” هنگام قرائت سه آیه آخر سوره حشر دست را بر سر بگذارید و این آیات را تلاوت نمایید که این دستور جبرئیل است از جانب خداوند، و این عمل شفای تمام بیماری هاست به جز مرگ ..”

  • بخشش گناهان:

از پیامبر اکرم (ص) روایت شده است که ” هرکس سه آیه پایانی سوره حشر را تلاوت  نماید، گناهان گذشته و آینده اش بخشیده خواهد شد.”

  • حفظ و امان:

از جمله خواص خواندن سوره حشر، امنیت یابی و آسایش می باشد. پیامبر اکرم (ص) می فرمایند: ” هرکس سوره حشر را در شب جمعه قرائت نماید، تا صبح از انواع بلاها در امان است.”

  • تقویت حافظه:

امام صادق (ع) می فرمایند: “هرکس سوره حشر را بنویسد و با آب پاک بشوید و آن آب را بیاشامد، حافظه ای سرشار و هوشی قوی نصیب او خواهد شد.”

  • درمان ورم پا:

امام باقر (ع) در روایتی خطاب به جابر فرمودند: وقتی جایی از بدنت ورم کرد، برای آن آیه آخر سوره حشر را سه مرتبه بخوان که به اذن خداوند آن درد و ورم خوب خواهد شد.

.

برای مشاهده انواع جواهرات حرز دار  اینجا کلیک کنید.

www.instagram.com/goharrafshan

09306226344

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

51 + = 57